May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۵۵۷۸
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
0
در روز دوشنبه هوای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، زنجان، قزوین، غرب اصفهان و چهارمحال بختیاری ابری همراه با بارش برف، برخی نقاط مه آلود یا وزش باد و کولاک برف خواهد بود.
پول‌نیوز- سامانه بارشی در روز دوشنبه در جنوب غرب کشور موجب بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در غرب کشور و استان های واقع در دامنه های مرکزی زاگرس سبب بارش برف و باران و در شمال غرب کشور بارش برف خواهد شد.
 
احد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از این رو در شمال غرب، غرب و دامنه های مرکزی زاگرس، به سبب بارش برف، لغزندگی جاده بویژه در مناطق کوهستانی و در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید و کولاک برف پیش بینی می شود. 
 
وی افزود: در روز دوشنبه هوای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، زنجان، قزوین، غرب اصفهان و چهارمحال بختیاری ابری همراه با بارش برف، برخی نقاط مه آلود یا وزش باد و کولاک برف خواهد بود. 
 
احد وظیفه گفت: هوای استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان،کهگیلویه و بویراحمد و به تدریج استان مرکزی ابری همراه با بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی گاهی وزش باد و کولاک برف پیش بینی می شود و در جنوب لرستان و استان ایلام به سبب بارش رگباری باران احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد. 
 
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: هوای استانهای خوزستان، بوشهر، غرب فارس همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش بینی شده است که بارش در ارتفاعات غرب فارس به تدریج به صورت برف و در استان خوزستان گاهی با وزش باد شدید خواهد بود. 
 
وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف و کولاک بویژه در مناطق کوهستانی مناطق ذکر شده، توصیه می شود اقدامات لازم برای حفظ ایمنی بعمل آید و در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای تردد در این مناطق همراه داشتن زنجیر چرخ، پوشاک گرم و تجهیزات زمستانی ضروری است.
برچسب ها: سامانه بارشی ، باران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: