کد خبر: ۱۶۶۵۱۶
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
۲
در میان برندهای مطرح ساعت نامی وجود دارد که شاید برای ما کمتر آشنا باشد و البته این دلیلی بر عدم شهرت یک برند نیست بلکه با سیاست های بازاریابی و پخش منطقه ای آن برند ارتباط دارد.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی- سوئیس به عنوان پایتخت صنعت ساعت، برای سال ها میزبان برندهای مشهوری در ابعاد جهانی بوده است. عبارت "ساخت سوئیس" دلیلی بر اصالت و تضمین کیفیت محصولی است که آرنا خریداری می کنید از این رو کمپانی های مطرح باسابقه و همچنین تازه واردها حتی برای یک لحظه هم درباره ترک سوئیس و انتقال کسب و کار خود به کشورهایی با نیروی کار ارزان تر فکر نمی کنند.

در میان برندهای مطرح ساعت نامی وجود دارد که شاید برای ما کمتر آشنا باشد و البته این دلیلی بر عدم شهرت یک برند نیست بلکه با سیاست های بازاریابی و پخش منطقه ای آن برند ارتباط دارد. آتلانتیک یکی از همین برندهای مطرح محسوب می شود که از سال 1888 فعالیت خود را در بتلاخ(نزدیکی شهر گرانشان در سوئیس) آغاز کرده است.
داستان آتلانتیک به ماجراجویی های یک جوان سوئیسی که در دهه سوم زندگی خود قرار داشت باز می گردد. ادوارد کامر یکی از مشهورترین ساعت سازان سوئیسی است که در سال 1888 کارگاه شخصی تولید ساعت خود را راه اندازی کرد و در ابتدا با یک تیم 20 نفره پروسه تولید را پیش گرفت. کسب و کار کامر آنچنان در مسیر پیشرفت قرار گرفت که بعدها تعداد کارمندان وی به 720 نفر رسید که این میزان بیانگر سطح شکوفایی خط تولید آتلانتیک است.
کومار 6 روز هفته و هر روز 11 ساعت با جدیت تلاش می کرد تا اندیشه های خلاقانه خود را به دنیای ساعت وارد کند. وی اهمیت زیادی برای توعه و پیشرفت در مسیر کار قائل بود و تلاش می کرد تا این حس را به کارمندان خود نیز منتقل کند. در ابتدا این برند ای کی بی نامیده می شد که کوتاه شده عبارت ادوارد کامر بتلاخ بود اما بعدها با آتلانتیک تغییر نام دارد. انتخاب لوگویی به شکل لنگر و قطب نما با نام اقیانوسی این برند در هماهنگی کامل قرار دارد.
آتلانتیک برای بسیاری از برندهای مطرح مانند سرتینا، لونژین و ... قطعات مختلف تولید کرده است. اولین محصول با برند آتلانتیک در سال 1932 روانه بازار شده که یکی از اولین ساعت های ضدآب کرونودار نیز محسوب می شود. آتلانتیک در دنیای ساعت مخترع بسیاری از پیشرفت ها در ساخت قطعات موتور ساعت بوده که امروزه توسط بسیاری از برندهای مطرح مورد استفاده قرار می گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
نجف
Iran, Islamic Republic of
17:00 - 1394/09/30
فوق العاده
قیمتشون چنده
پرویز از مازندران
Iran, Islamic Republic of
08:51 - 1394/10/01
انسان اگر توکل به خدا و همچنین اراده وپشتکار داشته باشد شک نگند به هرکجا بخواهد مطمئن باشد حتمآ به ان خواهد رسید........ آیا به راستی کسی از ما این دومقوله را داشت وبه چیزی که می خواست نرسید .......من به خالق خودم سوگند یاد می کنم به هرچی که می خواهستم با توکل به خدا وارده وپشتکارخودم به آن دست یافتم از هموطن های عزیزم تقاضا دارم حتمآ این دو را با هم داشته باشند تا کامیاب گردند به امید روزی که دنیا شاهد موفقیت وسربلندی ایرانیان عزیز در جاجای جهان باشیم ( آمین)
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: