April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۸۵۲۴
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
0
یکی از مشکلاتی که این روزها خیلی از مردم در عذاب هستند یبوست است. یبوست می تواند سبب بوجود آمدن خیلی از ناخوشی ها شود، به همین علت معالجه آن اهمیت بسزایی دارد.
یبوست را با این عصاره خارق العاده درمان کنید!پول‌نیوز- اگر دچار یبوست هستید توصیه می کنیم از این عصاره میل کنید تا هرگز دچار یبوست نشوید.

عصاره مالت جو برای افرادی که دچار التهاب روده، یبوست یا فتق معده هستند، بسیار مفید است.

جوهای جوانه‌زده را مالت می‌گویند که دارای ۶۰ درصد مالتوز، ۱۰ درصد ساکاروز، ۲۰ درصد دکسترین و مقداری مواد مغذی و ویتامین‌های ۱ B و ۲ B است.

در مرحله جوانه‌زنی و بر اثر عملکرد آنزیم‌های مختلف موجود در جو، مواد مغذی بسیاری تشکیل یا افزایش می‌یابند (مثل ویتامین‌های گروه B و اسیدهای آمینه ضروری) سپس مالت را می‌جوشانند و با افزودن مواد خوراکی مجاز و رازک، مایع حاصل را صاف و بسته‌بندی می‌کنند.

عصاره مالت جو برای افرادی که دچار یبوست هستند، می‌تواند مفید باشد و هر فردی باید در برنامه غذایی روزانه خود به مقدار کافی فیبرهای غذایی محلول و غیرمحلول را مصرف کند. فیبرها اثرات مفید بسیاری دارند، از جمله باعث تنظیم عملکرد روده، کاهش خطر بیماری‌های قلبی و بعضی انواع سرطان می‌شوند.

منبع: جام جم

برچسب ها: یبوست ، معده ، سلامت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: