April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهره برداری کامل از ایستگاه فرودگاه مهرآباد؛ در انتظار تصمیم شرکت مترو
کد خبر: ۱۶۸۹۴۲
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
0
رستمی گفت: در فرودگاه، دو ایستگاه با عنوان ایستگاه ترمینال 1 و 2 فرودگاه مهرآباد و ترمینال 4 و 6 در نظر گرفته شده که اکنون ایستگاه روبروی ترمینال های 1 و 2 با دو خروجی در محوطه آماده بهره برداری است.
مترو فرودگاه مهرآباد امروز آزمایش می شودپول‌نیوز- مدیرکل فرودگاه مهرآباد از تامین فضای لازم برای ساخت و بهره برداری از مترو مهرآباد و آزمایش امروز یکی از دو ایستگاه خبر داد و گفت: زمان اعلام بهره برداری کامل از این ایستگاه بر عهده شرکت مترو تهران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «علی رستمی» گفت: طبق وعده شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، ایستگاه فرودگاه مهرآباد تقریبا آماده بهره برداری است و امروز (یکشنبه) تست می شود، افزود.

وی گفت: در فرودگاه، دو ایستگاه با عنوان ایستگاه ترمینال 1 و 2 فرودگاه مهرآباد و ترمینال 4 و 6 در نظر گرفته شده که اکنون ایستگاه روبروی ترمینال های 1 و 2 با دو خروجی در محوطه آماده بهره برداری است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود: ریل گذاری این مسیر به پایان رسیده است و در مرحله تجهیز ایستگاه ها و راه اندازی واگن ها قرار داریم.

به گفته او، واگن های این مسیر نمی توانند وارد خطوط ریلی قطار شهری شوند، زیرا طراحی آنها متفاوت است.

مترو ویژه فرودگاه مهر آباد با حرکت از ایستگاه بیمه آغاز می شود و نخستین ایستگاه آن روبروی ترمینال های 1 و 2 است و سپس با عبور از ایستگاه ترمینال های 4 و 6 دوباره به ایستگاه بیمه می رسد. ایستگاه روبروی ترمینال های 4 و 6 هنوز آماده نیست و در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

قرار بود مترو فرودگاه مهرآباد شهریورماه امسال به بهره برداری برسد اما به دلایلی افتتاح این خط به تعویق افتاد.

«هابیل درویش» مدیرعامل شرکت مترو تهران، دیروز اعلام کرد: مترو فرودگاه بیستم دی ماه به صورت آزمایشی تست می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: