May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۹۳۸۰
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
0
در جشنواره ملی تبلیغات که به همت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد،آثار ارسال شده از سوی شرکت ها و سازمان های مختلف در حوزه تبلیغات بررسی شد که بانک مسکن در ارزیابی آثار ارسال شده رتبه های برتر را در پنج بخش کسب کرد.
کسب رتبه اول در 5 بخش جشنواره ملی تبلیغات توسط بانک مسکنپول‌نیوز- بانک مسکن در نخستین جشنواره ملی تبلیغات رتبه های برتر را در بخش های مختلف جشنواره از آن خود کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در جشنواره ملی تبلیغات که به همت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد،آثار ارسال شده از سوی شرکت ها و سازمان های مختلف در حوزه تبلیغات بررسی شد که بانک مسکن در ارزیابی آثار ارسال شده رتبه های برتر را در پنج بخش کسب کرد.

بر اساس این گزارش؛ بانک مسکن موفق شد در بخش های تبلیغات چاپی و در شاخه اگهی مطبوعاتی و نیز در گروه کمپین تبلیغاتی جامع در شاخه کمپین جامع شاهین نقره ای را از آن خود نماید.

همچنین بانک مسکن در بخش های تبلیغات پخشی در شاخه های تیزر اجتماعی و فیلم تبلیغاتی دیپلم افتخار و همچنین در بخش تبلیغات اینترنتی لوح سپاس را دریافت کرد.

این گزارش حاکی است نخستین جشنواره ملی تبلیغات با موضوع تبلیغات خلاق و کارآفرین به مدت دو روز و با حضور500 نفر از مدیران ، کارشناسان ،اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و تبلیغات به منظور آشنایی با شیوه های نوین تبلیغاتی ،کمک به نوآوری و ارتقای اثربخشی تبلیغات و معرفی الگوهای برتر در تولید اقلام تبلیغاتی برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: