May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۵۱۴
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
0
موسوی افزود: بلیط‌های مسیر تبریز-تهران با نرخ 51 هزار و 250 تومان قطار سبز، 38 هزار و 750 تومان قطار شش تخته، 46 هزار و 250 تومان قطار لوکس و 44 هزار و 250 تومان قطار معمولی بدون تغییر برای مسافران نورورزی به فروش رسیده است.
پول‌نیوز- مدیرکل راه‌آهن آذربایجان‌ با بیان اینکه بلیط‌های قطار هیچ افزایشی نداشته است، گفت: بلیط های نوروز امسال با نرخ ثابت و بدون افزایش پیش فروش شده‌اند.

میرحسن موسوی گفت: هفته گذشته بلافاصله پس از اطلاع رسانی، بلیط های روزهای خاص نوروز 95 در همان ساعات اولیه ثبت‌نام به اتمام رسید.

وی افزود: بلیط‌های مسیر تبریز-تهران با نرخ 51 هزار و 250 تومان قطار سبز، 38 هزار و 750 تومان قطار شش تخته، 46 هزار و 250 تومان قطار لوکس و 44 هزار و 250 تومان قطار معمولی بدون تغییر برای مسافران نورورزی به فروش رسیده است.

وی با اشاره به مسیر قطار تبریز-مشهد اظهار کرد: در این مسیر نیز بلیط های روز های خاص نوروز 95 تکمیل شده است اما برای بقیه روزها جا برای ثبت نام وجود دارد.

موسوی گفت: مدت زمان مسیر قطار تبریز-مشهد 24 الی 25 ساعت است اما خرابی لوکوموتیو و تلاقی‌های غیر قابل پیش‌بینی دو دلیل عمده به وجود آمدن تاخیر در حرکت قطارها هستند.

مدیرکل راه آهن آذربایجان‌ با بیان اینکه در حد امکان سعی می‌کنیم تاخیری در مسیرهای قطار به وجود نیاید، گفت: تاخیرها معمولا به صورت مقطعی است و به دلیل مشکلات ناگهانی ایجاد می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نرخ بلیت ، قطار ، راه آهن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: