کد خبر: ۱۷۳۵۷۳
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
0
براساس این بخشنامه نرخ جدید سود سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی 10درصد، کوتاه‌مدت ویژه 3ماهه 14درصد، کوتاه‌مدت ویژه 6 ماهه 16درصد، کوتاه‌مدت ویژه 9ماهه 17درصد و همچنین سپرده‌های بلندمدت یکساله 18درصد تعیین گردید که از یکم اسفندماه سال جاری لازم‌الاجراء می‌باشد.
نرخ جدید سود سپرده‌های پست‌ بانک‌ اعلام شدپول‌نیوز- با عنایت به توافق بانکها و تصویب شورای پول و اعتبار، هیات مدیره پست‌بانک‌ایران نیز در اسرع وقت نرخ جدید سود سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت این بانک را تصویب و طی بخشنامه ای به تمامی شعب ابلاغ کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، براساس این بخشنامه نرخ جدید سود سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی 10درصد، کوتاه‌مدت ویژه 3ماهه 14درصد، کوتاه‌مدت ویژه 6 ماهه 16درصد، کوتاه‌مدت ویژه 9ماهه 17درصد و همچنین سپرده‌های بلندمدت یکساله 18درصد تعیین گردید که از یکم اسفندماه سال جاری لازم‌الاجراء می‌باشد.

بنابراین گزارش: نرخ جدید سود تسهیلات مبادله ای و مشارکتی این بانک نیز به ترتیب 20 و 22 درصد تعیین گردیده است.

گفتنی است: در راستای اجرای توافقنامه مذکور، مراتب از سوی اداره کل سازمان و بهبود روشها این بانک به تمامی واحدهای ستادی و اجرائی ابلاغ گردیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: