April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۶۰۰۴
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
0
موسسه اعتباري کاسپین مي‌تواند بر اساس اساسنامه مصوب خود و در چارچوب قانون پولي و بانکي کشور، قانون عمليات بانکي بدون‌ربا، مصوبات شوراي پول‌ و اعتبار، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي صادره از سوي بانک مرکزي و ساير قوانين و مقررات ذي‌ربط، به عمليات مجاز بانکي مبادرت کند.
مجوز فعاليت موسسه اعتباري کاسپين صادر شدپول‌نیوز- موسسه اعتباري کاسپين در چارچوب فرآيند ساماندهي بازارغيرمتشکل پولي و پس از طي مراحل قانوني، مجوز فعاليت خود را از بانک مرکزي دريافت کرد و در فهرست موسسات اعتباري مجاز قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، موسسه اعتباري کاسپین مي‌تواند بر اساس اساسنامه مصوب خود و در چارچوب قانون پولي و بانکي کشور، قانون عمليات بانکي بدون‌ربا، مصوبات شوراي پول‌ و اعتبار، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي صادره از سوي بانک مرکزي و ساير قوانين و مقررات ذي‌ربط، به عمليات مجاز بانکي مبادرت کند.

این موسسه اعتباری در حال حاضر به عنوان پنجمين موسسه اعتباري غيربانکي مجاز شناخته مي‌شود، مقرر است دارايي‌ها و بدهي‌هاي قابل تجميع شرکت‌هاي تعاوني‌ اعتبار «فرشتگان»، «الزهراء مشهد»، «حسنات اصفهان»، «دامداران و کشاورزان کرمانشاه»، «بدرتوس مشهد»، «پيوند»، «اميد جلين گرگان» و «عام کشاورزان مازندران» را که تا به حال تحت عنوان آرمان ايرانيان فعاليت مي‌کردند طبق روش مشخص به حساب هاي خود انتقال دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: