May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۶۱۰۷
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
۲
گرچه معمولا شیر به عنوان سلطان جنگل وحشت در دل دیگر حیوانات می‌اندازد اما در اتفاقی نادر در منطقه حیات وحش «ماسایی مارا»ی کنیا، یک شیر نر از ترس گله بوفالوها مانند یک گربه از درخت بالا رفت.
 پول‌نیوز- دیلی میل در گزارشی آورده است: «چارلز کامین» ۶۳ ساله و همسرش که همراه با تور گردشگری به منطقه حفاظت شده ماسایی مارا رفته بودند، با اتفاقی باورنکردنی مواجه شدند. آنها شیری را دیدند که از ترس گله بوفالوها به بالای درخت رفته است.

چارلز که یک ارتشی بازنشسته است درباره لحظات عجیبی که شاهد بوده نوشته که از دور تعقیب و گریز بوفالوها و یک شیر نر که هر لحظه به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شوند، را می‌بیند و درحالیکه از این پدیده متعجب بوده شیر را می‌بیند که مانند یک گربه از درخت بالا می‌رود. به نظر می‌رسد این شیر نر برای صبحانه به فکر شکار یک بوفالو از میان این گله می‌افتد که با واکنش و ضد حمله آن‌ها مواجه می‌شود.

آنطور که عکس‌ها نشان می‌دهد شیر نر آن‌قدر ترسیده که تا دور شدن بوفالوها از درخت بالای آن می‌ماند و وقتی فرصت را مهیا می‌بیند به سرعت از درخت پایین آمده و فرار می‌کند.

وقتی سلطان جنگل از ترس بالای درخت می‌رود (+عکس)
برچسب ها: سلطان جنگل ، شیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
12:21 - 1395/01/03
وای از روزی که گاوها هم سر عقل بیایند و اتحاد را تجربه کنند دگه هیچ شیری نمیتونه اونا رو بخوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
20:51 - 1395/01/03
بله نتیجه میگیریم .....دست بالای دست بسیار است باید مواظب باشیم .....گرجه شیر بلنگ باشیم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: