May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۶۵۹۶
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
0
گله آهوهای افریقایی که بی توجه به خطری که در کمینشان بود برای نوشیدن آب به کنار یک گودال آب آمده بودند در لحظه حمله برق آسای کروکودیل گرسنه با عکس العملی به موقع موفق به فرار شدند.
پول‌نیوز- "جان مولینکس" عکاس 32 ساله آماتور اهل افریقای جنوبی در جریان گشت و گذار در پارک ملی "کروگر"توانست این لحظات را با دوربین خود به ثبت برساند. در سال های اخیر با خشکسالی های پیاپی معمولا در این بیابان ها هر گودال آبی غنیمت به شمار می رود و حیوانات به دور آن حلقه می زنند. این فرصتی است برای کروکودیل ها که شکارشان باپای خود به دام می آید.با این حال عکس های مولینکس نشان می دهد حمله برق آسای کروکودیل به گله ایمپالاها با عکس العمل به موقع آنها بی اثر شده است. او عکس های شگفت انگیزی از پرش بلند "ایمپالاها" وحشت زده از چنگ آرواره های کروکودیل های گرسنه برداشته است. او عکس هایش را در "کترز" منتشر کرده است.


منبع: فرادید
برچسب ها: کروکودیل ، آهو ، آفریقا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: