April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۷۱۸۷
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
0
پول‌نیوز- دادگاه عمومي جعفرآباد در شهرستان بيله سوار مغان متهم پرونده سگ ‌كشي را به تحمل 74 ضربه شلاق و حضور يك بار در هفته در نمايندگي حفاظت محيط زيست به مدت يك سال و فراگيري نحوه برخورد با حيوانات و رعايت حقوق آنان محكوم كرد.

ابراهيم رحيمي روز چهارشنبه افزود: در جريان ماجراي آزار و اذيت يك قلاده سگ نگهبان كه منجر به مرگ اين حيوان شد، تصاوير دلخراش اين حادثه به صورت گسترده در شبكه هاي اجتماعي منتشر و نمايندگي حفاظت محيط زيست بيله سوار نسبت به شناسايي فرد متخلف و طرح شكايت از وي اقدام كرد.

وي بيان كرد: با همكاري نيروي انتظامي و دادگاه عمومي شهرستان بيله سوار ، فرد خاطي دستگير و پس از برگزاري جلسه دادگاه، راي محكوميت وي صادر شد.

به گزارش روابط عمومي مجيط زيست استان اردبيل ، وي از حاميان حيوانات و حيات وحش خواست موارد تخلف را از طريق شماره تماس ارتباطات مردمي 1540 اطلاع دهند.

بيله سوار در شمال استان اردبيل واقع است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: سگ کشی ، حیوان ، دادگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: