April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۶۸۳
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
0
عابدزاده با بیان اینکه کشور فرانسه امکانات خوبی در بخش‌های مختلف اموزشی دارد، اظهارداشت: یکی از قراردادهایی که با فرانسوی ها دنبال می شود، موضوع آموزش نیروی انسانی و تعاملات آموزشی با این کشور است.
پول‌نیوز- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همکاری ایران و فرانسه برای آموزش هوانوردی اشاره کرد و گفت: متخصصان کشور فرانسه همکاری های خود را با دانشکده صنعت هواپیمایی ایران آغاز می کنند.

علی عابدزاده در سمینار بررسی فرصت‌های همکاری ایران و فرانسه در زمینه آموزش عالی و تخصصی حوزه هوانوردی، گفت: در صنعت هوانوردی از نیروی مجرب و خوبی برخورداریم که توانسته ایم در بحث توانمندسازی نیروها به دستاوردهای بزرگ دست یابیم.

وی با بیان اینکه امروز غربی ها تعجب می‌کنند که چطور در سی سال گذشته توانسته ایم هواپیماها را به پرواز دربیاوریم و استانداردها را حفظ کنیم، گفت: پس از اتفاق‌های اخیر بین المللی و رفع تحریم‌ها، این نیاز را احساس کردیم که باید اطلاعات و آموزش نیروهای متخصص حمل و نقل هوایی در کشور را به روز رسانی کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه این هدف با تعاملات قوی با کشورهای در این حوزه محقق می شود، اظهارداشت: صنعت حمل و نقل یک صنعت بین المللی است و قوانین و مقررات آن در تمام کشورها یکسان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نیاز داریم تا با تمام دنیا تعامل داشته باشیم، گفت: با توجه به گسترش حمل و نقل هوایی در دنیا، نیاز به بروزرسانی و آموزش‌های بیشتر به نیروهای انسانی در بخش هوایی و فرودگاهی داریم.

عابدزاده با بیان اینکه کشور فرانسه امکانات خوبی در بخش‌های مختلف اموزشی دارد، اظهارداشت: یکی از قراردادهایی که با فرانسوی ها دنبال می شود، موضوع آموزش نیروی انسانی و تعاملات آموزشی با این کشور است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، کشور فرانسه را دارای قدمتی طولانی در صنعت هوانوردی دانست و افزود: از آنها دعوت کردیم تا با دانشکده صنعت هواپیمایی همکاری‌های خود را آغاز کنند.

در ادامه، محمد خداکرمی معاون سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ساختارهای صنعت هوانوردی در ایران گفت: با فعالیت مراکز آموزشی در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کرده ایم و صنعت هوانوردی ایران در سال‌های اخیر رشد و توسعه پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت فرودگاه امام خمینی (ره) از ۶ میلیون مسافر به ۳۰ میلیون افزایش یافته است، گفت: برای توسعه صنعت هوانوردی نیازمند همکاری با کشورهای پیشرفته هستیم تا نیروهای متخصصی را در این بخش تربیت کنیم.

خداکرمی افزود: برنامه ریزی ما برای توسعه صنعت فرودگاهی در فرودگاه های تهران، مشهد، شیراز، کیش، قشم و فرودگاه امام اهمیت زیادی دارد و باید زمینه های لازم را برای توسعه صنعت در این فرودگاه ها فراهم کنیم.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تبادل اطلاعات و آموزش در این صنعت برای ما اهمیت زیادی دارد و باید به دنبال بروز رسانی اطلاعات خود باشیم.
منبع: مهر
برچسب ها: فرانسه ، هوانوردی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: