کد خبر: ۱۷۸۷۰۴
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
0
حرکت شاخص بورس لندن؛ خلاف جهت بهای نفتپول‌نیوز - شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن، دیروز دوشنبه در اولین روز معاملاتی هفته، به رغم سقوط قیمت نفت خام برنت دریای شمال، اندكی افزایش یافت.

ارزش شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن كه در آن در هر روز كاری سهام 100 شركت مهم و بزرگ انگلیس از نظر ارزش بازاری سهام ثبت شده در بورس، ارزش گذاری و خرید و فروش می شود در بعداز ظهر روز دوشنبه با افزایش 0.15 درصدی مواجه شد.

شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن، با 9 واحد كاهش، به 6 هزار 353 واحد رسید.

شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن در اوایل معاملات روز دوشنبه متاثر از سقوط سهام شركت های نفتی، یك درصد كاهش یافته بود كه در اواخر روز به تدریج توانست بخشی از ارزش های از دست داده اش را بدست آورد.

سهام شركت های نفتی بی پی و شل به دنبال شكست نشست كشورهای تولید كننده نفت در دوحه ، امروز ( دوشنبه ) به ترتیب 0.04 درصد و 0.7 درصد كاهش یافتند.

پوند انگلیس نیز عصر روز دوشنبه در برابر دلار آمریكا با 0.74 درصد افزایش، در مقابل 1.428 دلار و همچنین با 0.49 درصد افزایش در مقابل یورو، در مقابل 1.2615 یورو معامله شد.

هر بشكه نفت خام سبك برنت دریای شمال نیز در بعداز ظهر روز دوشنبه در بازار لندن با 7 درصد كاهش به 41.70 دلار رسید.

به گزارش منابع انگلیسی، بهای نفت شاخص آمریكا، وست تگزاس اینترمیدییت ( دبلیوتی آی ) نیز روز دوشنبه با 6.8 درصد كاهش، به 36.68 دلار رسید.

به گفته تحلیل گران سقوط قیمت طلای سیاه در بازار جهانی عمدتا به دلیل شكست اجلاس روز یكشنبه كشورهای تولیدكننده نفت در دوحه، پایتخت قطر، بوده است.

براساس گزارش های منتشر شده قرار بود 18 كشور شركت‌كننده در نشست دوحه از جمله روسیه، توافقی را برای ثابت نگه داشتن سقف تولید ماه ژانویه تا اكتبر سال 2016امضا كنند.

هفته گذشته قیمت نفت خام در بازارهای جهانی به دلیل برخی خوشبینی ها نسبت به نتیجه بخش بودن این نشست، به بالاترین حد در سال جاری میلادی رسیده بود.

برچسب ها: بورس لندن ، بهای نفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: