April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۰۰۵۰
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
0
فروزان آمادگی کامل سازمان منطقه آزاد را برای حمایت از سرمایه گذاران بخش کشاورزی و شیلات را اعلام کرد.
آمادگی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکوپول‌نیوز- مدیرعامل بنیاد علوی، معاون توسعه کشاورزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل شیلات استان آذربایجان غربی در سفر یکروزه به منطقه آزاد ماکو ضمن دیدار با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد ماکو از ظرفیت های منطقه در  حوزه کشاورزی و شیلات بازدید کردند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین فروزان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار با اعلام اینکه منطقه آزاد ماکو به علت قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا و خدمات بین ایران و اروپا و وجود بزرگترین گمرک زمینی کشور در منطقه بهترین فرصت برای صادرات محصولات کشاورزی و شیلات را دارد، گفت: وجود سدهای مختلف و رودخانه های متعدد و همچنین رود مرزی ارس در کنار وسعت 500 هزار هکتاری، فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و کشت و صنعت را فراهم کرده است و نزدیکی به بازارهای هدف در آسیای میانه، حوزه قفقاز و اروپا می تواند انگیزه های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم سازد. 

فروزان آمادگی کامل سازمان منطقه آزاد را برای حمایت از سرمایه گذاران بخش کشاورزی و شیلات را اعلام کرد.

در این جلسه حمید رضا نبئی، معاون توسعه کشاورزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز گفت: آذربایجان از بهترین مراکز کشاورزی کشور است و در بازدید امروز از منطقه آزاد ماکو ظرفیت های لازم را کاملا احساس کردیم و امیدواریم در این زمینه کارهای خوبی را انجام دهیم.

آمادگی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

وی تاکید کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سرمایه گذاری بخش کشاورزی همواره رو سفید بیرون آمده است و ما با اعزام کارشناسان در بخش شیلات، دامپروری، کشت گلخانه ای و کشت زیتون مطالعه و با فراهم شدن شرایط لازم سرمایه گذاری های گسترده ای را می توانیم انجام دهیم. 

علیرضا زرگر، مدیرعامل بنیاد علوی نیز در این جلسه تصریح کرد: از اهداف بزرگ بنیاد علوی خدمت به محرومان و مستضعفان است که این موهبت الهی را فرصت ومغتنم می دانیم و تلاش خستگی ناپذیر را سرلوحه کارهایمان قرار داده ایم.

وی از اعلام آمادگی بنیاد علوی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو با توجه به وجود ظرفیت های لازم در بخش های مختلف خبر داد.

زرگر گفت: هم اکنون با 16 استانداری تفاهم نامه های متقابل برای کمک به سرمایه گذاری ها امضا کرده ایم که برنامه موفقی بوده است و آماده همکاری های لازم در منطقه آزاد ماکو را نیز داریم.

آمادگی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: