April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۰۳۷۸
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
0
پول‌نیوز- مرسدس – بنز می کوشد تا سال 2020 به بزرگترین بازیگردان بازار خودروهای لوکس چین تبدیل شود.

چین در سال 2015 با رشدی 32.6 درصدی به بزرگترین بازار محصولات مرسدس بنز تبدیل شد که بسیار بیشتر از رشد 0.7 درصدی ب ام و بود. از سویی دیگر فروش آئودی در چین با سقوط 1.4 درصدی مواجه شد. با این حال از بعد فروش مرسدس بنز سال گذشته 373459 دستگاه خودرو را روانه بازار  کرد که در مقایسه با ارقام 570 و 460 هزار دلاری شرکت های فولکس واگن و ب ام و کم تر است.

حالا بیش از یک دهه چیرگی ب ام و بر بازار خودروهای لوکس، مرسدس فاصله اش را کم تر و کم تر می کند. به طوریکه توانسته سه ماهه ابتدایی امسال از رقبایش پیشی بگیرد. مدیر دایملر چین در جواب این سوال که چقدر بازار چین را مهم می داند گفت: ما برای تبدیل شدن به خودروساز شماره یک جهان نیازی به اول شدن در چین نداریم. البته چین همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می دهد. با این حال چین ظرف پنج سال آینده جزء مهم ترین اهداف ما خواهد ماند ما می خواهیم تا سال 2020 اول شویم ولی نه به هر قیمتی.

منبع: خبر خودرو
برچسب ها: چین ، خودرو ، مرسدس بنز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: