April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۲۸۰۲
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
0
پول‌نیوز - اداره عمومی نیروهای مبارزه با تروریسم وابسته به اقلیم کردستان عراق روز پنج شنبه، از کشته شدن مسئول اداره اطلاعات در گروه داعش خبر داد.

در بیانیه این اداره آمده است: «در راستای هدف قرار دادن گروه داعش و پس از کسب اطلاعات امنیتی از سوی نیروها مبارزه با تروریسم وابسته به اقلیم کردستان در باره علی الاسود، مسئول اداره اطلاعات گروه داعش و مسئول امنیت ابو بکر البغدادی، رهبر این گروه، الاسود و دو همراهش پس از هماهنگی با جنگنده های نیروهای ائتلاف در نزدیکی روستای تل عزبه، مورد هدف قرار گرفت.»

بیانیه افزود که علاوه بر علی الاسود، ابو عبدالرحمن، نایب اداره اطلاعات گروه داعش و قصی الراوی حاکم بخش الدبس نیز در این عملیات کشته شدند.

در همین حال، فرماندهی عملیات مشترک عراق، از کشته شدن مسئول داعش در جنوب موصل در یک حمله هوایی خبر داد.

از سوی دیگر ستیو وارت سخنگوی ائتلاف بین الملل علیه داعش با اعلام کشته شدن دو فرمانده برجسته در گروه داعش در پی یک حمله هوایی، از به اسارت درآمدن ابو داوود مسئول سلاح شمیایی در گروه داعش خبر داده است. اسارت ابو داوود شکاری با ارزش توصیف شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: