April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۴۳۵۶
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
0
برجیسیان گفت: بانک پارسیان برای کمک به شبکه بانکی کشور، اقدام به برقراری دوره‌های مورد نیاز جهت پرکردن این خلا، برای نخستین بار و با بهره گیری از اساتید بین المللی و با همکاری شرکت اینتواشن (Intuition)، که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه آموزش های مالی و بانکی در جهانست، نمود . این دوره که برای همکاران شبکه بانکی برگزار شد مورد استقبال بانک های دولتی و خصوصی قرار گرفت .
مراسم اعطای گواهینامه های دوره آموزشی تطبیقپول‌نیوز- مراسم اعطای گواهینامه شرکت کنندگان در نخستین دور تطبیق(Compliance) با حضور مدیران بانک پارسیان و شرکت کنندگان و مدیران منطقه ای شرکت اینتواشن(Intuition) ، در سالن اجتماعات بانک پارسیان برگزار شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسم اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان در نخستین دوره آموزشی که با همکاری بانک پارسیان و شرکت ایرلندی اینتواشن (Intuition) و با حضور همکاران شبکه بانکی در اردیبهشت ماه امسال برگزار شده بود، معاون و مدیران بین الملل بانک پارسیان، مدیرریسک و تطبیق و همچنین مدیر آموزش و توسعه دانش این بانک به همراه مدیران منطقه ای شرکت اینتواشن و شرکت کنندگان در دوره حضور داشتند .

در این مراسم برجیسیان ، مدیر آموزش و توسعه دانش بانک پارسیان با اشاره به اینکه در شرایط پساتحریم یکی از نکات مهم و تاثیر گذار بر اقتصاد کشور برقراری ارتباط موثر با شبکه بانکی جهانی است ، فاصله گرفتن سیستم بانکی کشور از مسائل روز بانکداری به دلیل قطع رابطه در دوران تحریم را نقطه آسیب پذیر ما دانست و گفت : بانک پارسیان برای کمک به شبکه بانکی کشور، اقدام به برقراری دوره‌های مورد نیاز جهت پرکردن این خلا، برای نخستین بار و با بهره گیری از اساتید بین المللی و با همکاری شرکت اینتواشن (Intuition)، که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه آموزش های مالی و بانکی در جهانست، نمود . این دوره که برای همکاران شبکه بانکی برگزار شد مورد استقبال بانک های دولتی و خصوصی قرار گرفت .

بانک پارسیان برای بهره مندی هرچه بیشتر شکبه بانکی در فرصت پیش آمده پس از برجام و با هدف افزایش دانش تخصصی در حوزه های مرتبط ، از سال گذشته  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در سطح جهانی و با همکاری موسسات آموزشی معتبر مانند شرکت تجاری فلمینگ گلف و BDO در حوزه های چالش برانگیز مانند الزامات بازل 3 و ICAAP  و همچنین تبدیل و رویکرد به کارگیری IFRS  در بنگاه های ایرانی ، برای همکاران شبکه بانکی نموده است  .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: