کد خبر: ۱۸۴۳۵۹
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۳
0
عقد قرارداد ۹۰ میلیون پوندی بین ادل و شرکت سونی در آستانه اجرا است. این قرارداد در حقیقت سنگین‌ترین قرارداد تاریخ موسیقی بریتانیا خواهد بود؛ پیش از آن شرکت EMI در سال ۲۰۰۲۰ قراردادی ۸۰ میلیون پوندی با رابی ویلیامز بسته بود.
پول‌نیوز- گزارش‌ها حاکی از آن است که ادل، خواننده مشهور پاپ، به تازگی و البته کاملا محرمانه خانه‌ای به ارزش ۶.۵ میلیون پوند را در ال ای کانتی خریداری کرده است.

کاخ ۶ میلیون پوندی و محرمانه خواننده زن مشهور(+عکس)

به گزارش فرادید به نقل از تلگراف، TMZ گزارش داد که این خواننده بریتانیایی ماه گذشته میلادی خانه‌ای به مساحت ۶۱۳ متر مربع را در یکی از بهترین مناطق آمریکا خریداری کرد.

این خواننده مشهور حالا می‌تواند به برخی دیگر از افراد مشهور ساکن این منطقه مانند جنیفر لارنس، کامرون دیاز و میلا کونیس در لوس‌آنجلس بپیوندد.

کاخ ۶ میلیون پوندی و محرمانه خواننده زن مشهور(+عکس)

بر اساس گزارش‌ها، ادل حتی کمی در قیمت نهایی خانه هم تخفیف گرفته است. این خانه لوکس یا بهتر بگوییم کاخ مجهز به چهار اتاق خواب، شش حمام، یک استخر، یک خانه درختی و یک مجموعه قطار اسباب‌بازی در باغ است. گفتنی است ادل قیمت این خانه را از ۶.۸ میلیون پوند به ۶.۵ میلیون رساند.

کاخ ۶ میلیون پوندی و محرمانه خواننده زن مشهور(+عکس)

خبر کاخ جدید ادل پس از آن منتشر شد که عقد قرارداد ۹۰ میلیون پوندی بین ادل و شرکت سونی در آستانه اجرا است. این قرارداد در حقیقت سنگین‌ترین قرارداد تاریخ موسیقی بریتانیا خواهد بود؛ پیش از آن شرکت EMI در سال ۲۰۰۲۰ قراردادی ۸۰ میلیون پوندی با رابی ویلیامز بسته بود.

رابطه کاخ زن با عقد قرارداد ۹۰ میلیون پوندی بین خواننده مشهور و شرکت سونی(+عکس)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: