کد خبر: ۱۸۶۵۴۹
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
0
پول‌نیوز- سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران در پاسخ به موضوعات مطرح شده در زمینه‌ی هک شدن سایت‌ گمرک ایران توسط هکرها و دسترسی به فیش‌های حقوقی مدیران این مجموعه اظهار کرد: تاکنون هیچ حمله‌ای به سایت گمرک ایران رخ نداده است که گمرک ایران قرار باشد جلوی آن را بگیرد.

علی بعیدی درباره خبر حمله هکرها به سایت‌های دولتی از جمله سایت گمرک ایران اظهار کرد: سامانه کل گمرک به صورت جامع و متمرکز فعال است و تاکنون هیچ‌گونه حمله‌ای به سمت آن رخ نداده است.

او توضیح داد: اکنون لایه‌های امنیتی سیستم‌های ما برقرار است و اگر حمله‌ای به سمت سیستم گمرک ایران بشود قبل از اینکه بخواهیم پاسخ آن را بدهیم متوجه حمله خواهیم شد. ولی تاکنون حمله‌ای رخ نداده است که قرار باشد پاسخی داده شده و یا جلوی آن گرفته شود.

بعیدی با بیان اینکه لایه های امنیتی گمرک قبل از حمله سریالی هکرها به سایت‌های دولتی نیز قوی بود اظهار کرد: به این دلیل که سامانه گمرک دارای داده‌های خاص است از ابتدا نیز لایه‌های امنیتی آن قوی بود ولی وقتی موضوع حمله‌های سریالی هکرها به سایت‌های دولتی مطرح شد ما باز هم لایه های امنیتی گمرک را قوی‌تر کردیم تا جلوی هر نفوذ احتمالی را بگیریم ولی خوشبختانه تا کنون هیچ حمله‌ای به سوی سامانه گمرک ایران نشده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: هکر ، گمرک ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: