April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
انتصاب مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلسپول‌نیوز- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی حکمی حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی را به عنوان مشاور جدید مدیرعامل این بانک در امور مجلس شورای اسلامی تعیین کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مراسم تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور مجلس روز شنبه 29 خرداد با حضور دکتر مسعود شریفات مدیرامور حوزه مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد و طی آن مسعود شریفات ضمن تشریح جایگاه مجلس شورای اسلامی و نوع ارتباط و تعامل بانک کشاورزی با قوه مقننه کشور در راستای توسعه بخش کشاورزی ، از زحمات و خدمات ارزنده احمد ناصری گهر تشکر و قدردانی و با اهدای حکم دکتر شهیدزاده ، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی را به سمت مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس تعیین کرد.

شایان ذکر است حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوند و عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده است.

انتصاب مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس

انتصاب مشاور جدید مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: