April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۶۶۵۸
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
۱
پول‌نیوز- معتقدم سطح پرداخت حقوق در دولت عادلانه و در چارچوب قانون است و اگر موارد خاصی چه در دولت و چه در خارج از دولت، حقوق‌های نامتعارف پرداخت شده حتی اگر چارچوب قانونی داشته باشد نیازمند بررسی و برخورد است.

سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در پی واکنش به برخی دریافت غیر متعارف، فیش حقوقی خود را منتشر کرد.

فیش حقوقی رئیس کتابخانه ملی (+عکس)

به دنبال انتشار برخی اخبار درباره دریافتی هنگفت برخی مدیران بانک ها و دستگاه‌ها اجرایی، سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران اینگونه عمل کرد:

صالحی امیری در این باره  نوشته است: به دنبال پیشنهاد برخی دوستان و در راستای شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی، فیش حقوقی اسفند 1394 خود را که قبل از طرح مسائل اخیر است منتشر می‌کنم، البته طبق قانون، این حقوق در سال 95 شامل 12درصد افزایش شده است.

معتقدم سطح پرداخت حقوق در دولت عادلانه و در چارچوب قانون است و اگر موارد خاصی چه در دولت و چه در خارج از دولت، حقوق‌های نامتعارف پرداخت شده حتی اگر چارچوب قانونی داشته باشد نیازمند بررسی و برخورد است.

سیدرضا صالحی امیری

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
منبع: فارس
برچسب ها: کتابخانه ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
09:24 - 1395/04/01
با سلام
چرا وزرا و مدیران کل نفت پتروشیمی نیرو و کشتی رانی و ... فیش دریافت حقوق خود را انتشار نمی دهند و همه میدانیم که پرداختی ها ی ماهیانه فقط همین فیش حقوق نیست پرداخت پاداشها با عناوین مختلف و کارتهای خرید و هدیه هم وجود دارد
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: