April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۴۷۰
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
0
مهندس كردي از ابلاغ چارت جديد شركت توانير سخن گفت و اضافه كرد: با تمهيدات و پيگيريهاي انجام شده، چارت مناسبي براي شركت توانير تهيه شد و تا حدودي نسبت به قبل تنگناها در اين بخش از بين رفته و مشكلات برطرف شده كه لازم است در اين خصوص از مهندس كرم رضايي نيز تشكر كنم.
پول‌نیوز- مديرعامل شركت توانير گفت: ساختار سازماني جديد توانير، بسياري از مشكلات و تنگناها را برطرف كرده است.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مهندس آرش كردي كه در جلسه شوراي معاونان شركت توانير سخن مي گفت، با اشاره به درگذشت سه تن از همكاران پرتلاش برق تهران در هفته گذشته و گراميداشت ياد و خاطره آنان، گفت: اين حادثه، مصيبتي سخت به ويژه براي همكاران ما در برق تهران بود.

وي خاطرنشان كرد: همه صنعت برق عرصه مجاهدت است اما اين گونه از دست دادن همكاران سخت و سنگين است. متاسفانه در آخرين بازديد آن هم به لحاظ تعهد كاري كه مهندس خدابخش براي بازديد از آخرين دكلها داشتند، متاسفانه اين حادثه به وقوع پيوست.

مديرعامل توانير شرايط حال حاضر صنعت برق را ويژه توصيف كرد و گفت: در سه ماه گذشته فشار مضاعفي به اركان صنعت برق وارد شده است.

وي در عين حال تصريح كرد: در اين شرايط سخت مجموعه نگري در صنعت برق به ويژه در بخش نقديگي بايد به گونه اي باشد كه بتوان با آن صنعت برق را اداره كرد.

مهندس كردي در عين حال با قدرداني از تلاشهاي همه جانبه مقام محترم وزارت نيرو براي بهبهود شرايط صنعت برق، ابراز اميدواري كرد گشايشي در امور اين صنعت به ويژه در بحث هدفمندي حاصل شود.

مهندس كردي در اين جلسه همچنين از ابلاغ چارت جديد شركت توانير سخن گفت و اضافه كرد: با تمهيدات و پيگيريهاي انجام شده، چارت مناسبي براي شركت توانير تهيه شد و تا حدودي نسبت به قبل تنگناها در اين بخش از بين رفته و مشكلات برطرف شده كه لازم است در اين خصوص از مهندس كرم رضايي نيز تشكر كنم.

مديرعامل شركت توانير با اشاره به ايجاد معاونت انتقال در چارت جديد شركت توانير گفت: خوشبختانه صنعت برق از نيروهاي خوبي بهره مند است، از اين رو در چارت جديد مهندس حسيني در سمت معاونت جديد انتقال توانير منصوب شده اند تا در شرايط سخت امروز به اين بخش كمك كنند.

وي خاطرنشان كرد: تقريباً سرمايه گذاريهايمان نسبت به سالهايي كه رونق داشتيم قابل مقايسه نيست و روز به روز مسائل شركتها سخت تر مي شود، بنابراين معاونت انتقال از اين جهت اهميت دارد كه قدر همين تاسيساتي كه ايجاد كرده ايم را بدانيم و درست و مناسب از آنها بهره برداري كنيم.

مهندس كردي يادآور شد: در شبكه انتقال با مسائل متعددي مواجهيم كه اگر براي آنها تدبيري انديشيده نشود ما را دچار گرفتاري خواهد كرد، مسائلي همچون جريان اتصال كوتاه شبكه ، پرباري ترانسها، مسائل هارمونيكي و... كه شبكه را تهديد مي كنند اين در حاليست كه به لحاظ يافتن راه حل نيز كار چنداني انجام نشده و كارها بيشتر مقطعي بوده و كار منسجم و خاصي را نتوانستيم ارائه دهيم، بنابراين همه بايد كمك كنيم تا مهندس حسيني در اين حوزه موفق باشند.

مديرعامل توانير همچنين گفت: اگر به سمتي پيش برويم كه حوزه ها وظايفشان را خود برعهده بگيرند، مناسبتر است، از اين رو در چارت جديد بحث توليد پراكنده، تجارت خارجي، برق روستايي و دفتر بررسيهاي مالي و بازرگاني و امور مرتبط با بازرسي و ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات از جايگاه مشخص تر و باثبات تري برخوردار شده است.

وي درخصوص وضعيت مولدهاي توليد پراكنده در كشور نيز گفت: در اين بخش با كمك مهندس ميرزازاده حسيني طي چند سال گذشته 700 مگاوات ظرفيت ايجاد شد كه اميدواريم امسال اين ميزان را به رقم قابل توجه 900 مگاوات برسانيم.

مهندس كردي برق رساني به روستاها را جزو اقدامات اصلي در حوزه اقتصاد مقاومتي عنوان و تاكيد كرد: امسال با برق رساني به 490 روستاي باقيمانده، پرونده برق رساني به روستاهاي بالاي 5 خانوار در كشور بسته مي شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: