May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۳۱۵
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
0
رییس پلیس راه راهور ناجا در گفتگویی، با تایید خبر وقوع این حادثه گفت: این تصادف در ساعت یک و 50 دقیقه بامداد در کیلومتر 127محور لنگه - پارسیان به وقوع پیوست که در پی وقوع آن یک تن کشته و 37 مسافر دیگر به صورت سطحی و غیرسطحی مجروح شدند
واژگونی اتوبوس از روی پل با یک کشته و۳۷ مجروحپول‌نیوز- واژگونی و سقوط اتوبوس مسافربری در محور لنگه - پارسیان در استان هرمزگان ١ کشته و ۳۷ مجروح بر جای گذاشت.

رییس پلیس راه راهور ناجا در گفتگویی، با تایید خبر وقوع این حادثه درباره علت آن گفت: این تصادف در ساعت یک و ۵۰ دقیقه بامداد در کیلومتر ١٢٧ محور لنگه - پارسیان به وقوع پیوست که در پی وقوع آن  یک تن کشته و ۳۷ مسافر دیگر به صورت سطحی و غیرسطحی مجروح شدند که با حضور به موقع عوامل هلال احمر و امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ محمد حسین حمیدی درباره علت حادثه تصادف نیز گفت: طبق نظر کارشناسان پلیس راه در این تصادف ٥٠ درصد راننده به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله مقصر شناخته شد و ٥٠ درصد اداره راهداری مربوطه به دلیل عدم نصب حفاظ ایمنی پل دخیل بود.

منبع: مهر
برچسب ها: اتوبوس ، حادثه ، تصادف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: