May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۵۶۱
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
0
کمپین اینستاگرامی #لبخندبساز ایرانسل پس از استقبال بی‌سابقه شرکت‌کنندگان تا 14 مرداد تمدید شد.
کمپین اینستاگرامی پول‌نیوز- این اپراتور که به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف ترغیب مخاطبانش به شرکت در امور خیریه، کمپین اینستاگرامی #لبخندبساز را برگزار کرده بود، پس از استقبال بی‌سابقه شرکت‌کنندگان از این کمپین، از تمدید آن تا 14 مرداد 95 خبر داد.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، ایرانسل در این کمپین با شعار «بیشتر مهر بورزیم و مهربانی‌هایمان را سهیم شویم» از مخاطبان خود خواسته است تا با خانواده، دوستان‌، سالمندان، کودکان و نیازمندان مهربان‌تر باشند، آنها را شاد کنند و لبخند بر لبانشان بیاورند، از آن لبخند و لحظه شاد عکس بگیرند و آن را با هشتگ #لبخندبساز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

بر اساس این گزارش، از زمان شروع کمپین لبخندبساز تاکنون بالغ بر 16هزار تصویر با هشتگ #لبخندبساز در اینستاگرام منتشر شده و چهره‌های محبوب و مشهوری از هنرمندان و ورزشکاران نیز در این کمپین شرکت کرده‌اند.

ایرانسل اعلام کرده است که به ازای هر لبخند، 3000 تومان به یک موسسه خیریه کمک می‌کند و برای تشویق هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، جوایز ارزنده‌ای را نیز به قید قرعه به تعدادی از آنان اهدا خواهد کرد.

ایرانسل همچنین در بهار سال 95، کمپین اینستاگرامی دیگری با عنوان بهاروبساز و با شعار «بهترین هدف امسالت رو بساز» برگزار کرده و مخاطبان خود را ترغیب کرده بود تا با تمرکز بر ترویج فرهنگ هدف‌گذاری و بهبود سبک زندگی، برای سال جدید هدفی تعیین کنند. این کمپین میزبان بیش از 3000 قطعه عکس کاربران در هشتگ #بهاروبساز اینستاگرام بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: