May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۹۰۵
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
0
پول‌نیوزسازمان هواشناسی از تداوم هوای گرم در بیشتر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: با ورود توده گرد و غبار به کشور، استان‌های غربی با کاهش دید همراه می شوند.

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی بوده و هوای گرم تداوم خواهد داشت.

وی افزود: از روز شنبه و طی روز یکشنبه از دمای هوا در نوار شمالی کاسته خواهد شد. امروز در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود. امشب و طی فردا در برخی مناطق شرق کشور به ویژه در زابل وزش شدید باد پیش بینی می شود که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وظیفه تاکید کرد: در ۳ روز آینده افزایش سرعت وزش باد سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم مرکزی تهران و اصفهان می شود.

وی ادامه داد: داده های هواشناسی بیانگر تشکیل توده گرد و خاک در کشور عراق و انتقال آن به غرب و جنوب غرب کشور است. از اواخر وقت امروز و طی فردا و پس فردا سبب کاهش دید افقی در استانهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بیشینه و کمینه دمای تهران فردا ۴۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
منبع: مهر
برچسب ها: هوای گرم ، هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: