April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۰۲۱۶
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
0
 پول‌نیوزفرماندار شیروان گفت: برخی از دستگاه های اداری این شهرستان بدهی های نجومی به شرکت گاز دارند و مدت هاست که بدهی های خود را پرداخت نکرده اند.

 عباسعلی صفایی در جلسه شورای اداری شیروان اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های شرکت گاز در مناطق کوهستانی در دست اجرا است برای بهره برداری از این پروژه ها بخشی از درآمدها از این طریق هزینه می شود که لازم است اداراتی که بدهی دارند در این زمینه با شتاب اقدام کنند.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: مدیرانی که پروژه های مهمی دارند اعلام کنند تا برای افتتاح پروژه ها از مسئولان کشوری، استاندار و مسئولان استانی دعوت به عمل آید، برخی از مدیران گزارش پروژه های عمرانی را به صورت مکتوب ارائه داده اند و برای برگزاری مراسم هفته دولت مدیرانی که فعالیت های خوبی داشته اند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

صفایی با اشاره به جانمایی املاک ادارات افزود: در این زمینه برخی از دستگاه های اداری مستند سازی را انجام نداده اند که باید جانمایی املاک اداره در اسرع وقت صورت گیرد تا مورد بازخواست قرار نگیرند.

نماینده عالی دولت در شیروان ضمن تاکید بر کاهش مصرف سوخت گفت: در زمان پیک مصرف باید طوری برنامه ریزی شود که مردم کمتر از کولرهای گازی استفاده کنند زیرا که عدم توجه به این موضوع زنگ خطری در بخش انرژی است که باید مدیریت شود.

صفایی با ابراز گلایه از روند پاسخگویی ادرات به استعلام های متقاضیان افزود: برخی از دستگاه های دولتی برای استعلام های اداری مروز زمان را شامل حال متقاضیان می کنند که این امر با روح قوانین خدمت رسانی مغایر است و باید جدی گرفته شود زیرا که پاسخگویی سریع به استعلام ها یکی از شاخص های ارزشیابی های ادارات محسوب می شود.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز اولین اقامه نمازجمعه کشور گفت: فلسفه تشکیل نمازجمعه نصیحت و اندرز مردم است و به گفته مقام معظم رهبری نمازجمعه در اقصی نقاط کشور بخشی از کارهای رهبری را انجام می دهد. 

حجت الاسلام حسین عابدینی اظهار کرد: نماز جمعه هم جنبه عبادی، معنوی و تربیت و گسترش روح تقوا و هم جنبه سیاسی دارد که نظام جمهوری نظام مبتنی بر آگاهی مردم است و مهم ترین کاربرد نمازجمعه وحدت دل ها است.

وی مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن را یکی دیگر از کاربردهای نمازجمعه عنوان کرد و گفت: هم اکنون دشمن بر عفاف و حجاب و شبکه های اجتماعی نفوذ پیدا کرده است و دشمن که تاکنون از طریق ماهواره و ویدئو نتوانست نفوذ پیدا کند از طریق شبکه های اجتماعی ورود پیدا کرده که باید مراقب باشیم.

امام جمعه شیروان گفت: برکات نمازجمعه بر کسی پویده نیست و نمازجمعه از مهم ترین برکات الهی در این نظام برای مردم است.

حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه نماز کارخانه انسان سازی است اظهار کرد: اگر مردم در نماز جمعه شرکت کنند آمار طلاق به شدت کاهش و همچنین هزینه ها کاهش پیدا می کند و قلب و دل مسئولین به یکدیگر گره می خورد.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: شرکت گاز ، شیروان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: