May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۱۰۱۸
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
0
مدیر سازمان آتش نشانی دزفول گفت: این جوان 25ساله اهل اندیمشک بوده که به همراه دو تن از دوستان خود در حین شنا کردن دچار حادثه می شوند.
غرق شدن جوان ۲۵ ساله اندیمشکی در رودخانه دزپول‌نیوز - مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از غرق شدن جوان ۲۵ ساله اندیمشکی در رودخانه دز در دزفول خبر داد.

عبدالحسین معظم فر در گفتگویی اظهار کرد: در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز شنبه طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از غرق شدن یک جوان ۲۵ ساله در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات آتش نشانی دزفول به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: این جوان ۲۵ ساله اهل اندیمشک بوده که به همراه دو تن از دوستان خود در حین شنا کردن دچار حادثه می شوند.

معظم فر با بیان اینکه هر سه نفر در حد فاصل پل شناور و پل پنجم دچار حادثه شدند، افزود: دو نفر از آنها توسط مردم و به کمک خودشان نجات یافتند ولی متاسفانه یک جوان ۲۵ ساله در این حادثه غرق شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در پایان عنوان کرد: اکیپ غواصی این سازمان را در محل مورد نظر اقدام به گشت زنی کرد ولی با تاریک شدن هوا و  پس از سه ساعت تلاش بدون نتیجه به کار خود پایان دادیم و جست و جو به صبح یکشنبه موکول شد.

منبع: مهر
برچسب ها: حادثه ، غرق شدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: