May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۳۲۰۶
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
0
ساعت 21 و 45 دقیقه دیشب پرواز هواپیمایی اترک در شرایطی که قصد داشت باند فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کند، به دلیلی که هنوز به طور دقیق اعلام نشده است، در هنگام بلند شدن با مشکل مواجه شد و برای حدود دو ساعت باند مهرآباد را مسدود کرد.
تعطیلی 2 ساعته فرودگاه مهرآبادپول‌نیوز - حادثه به وجود آمده برای ایرباس 320 شرکت هواپیمایی اترک که باعث مسدود شدن باند فرودگاه مهرآباد در شب گذشته شد، بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی تنها حدود 2 ساعت شرایط این فرودگاه را برهم ریخت و پس از آن پروازها به حالت عادی بازگشت.

ساعت 21 و 45 دقیقه دیشب پرواز شماره 1943 هواپیمایی اترک در شرایطی که قصد داشت باند فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کند، به دلیلی که هنوز به طور دقیق اعلام نشده است، در هنگام بلند شدن با مشکل مواجه شد و برای حدود دو ساعت باند مهرآباد را مسدود کرد.

سازمان هواپیمایی پس از گذشت حدود 12 ساعت از حادثه دیشب در نخستین اظهار نظر اعلام کرده تیم‌های کارشناسی این سازمان به طور دقیق ابعاد مختلف این حادثه را بررسی خواهند کرد، ولی هنوز گمانه زنی‌ها در مورد چگونگی وقوع آن در حد شایعه است.

رضا جعفرزاده، مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی همچنین درباره چگونگی مدیریت پروازها در فرودگاه مهرآباد پس ازحاثه دیشب گفت: خوشبختانه با پیگیری های سریع صورت گرفته باند فرودگاه در زمانی کمتر از دو ساعت مسدود بود و پس از آن پروازها به حالت عادی بازگشتند.

به گفته وی زمانی که حادثه اتفاق افتاد خوشبختانه ترافیک ورودی به مهرآباد چندان شلوغ نبود و از این رو تمام پروازها مدیریت شدند. همانطور که در تمام پروتکل‌های هوایی اعلام شده، تمام فرودگاه‌های مسافرتی در زمان های خاص فرودگاه‌هایی جایگزین دارند که برای شب گذشته نیز از دو فرودگاه امام خمینی و اصفهان برای جا به جایی مسافران استفاده شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: