May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۵۶۸۵
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
0
حسن شعبانی گفت: شایسته است، نیروی‌انسانی براساس شایستگی‌ها، تجربیات و دانشی که در طول خدمت کسب می‌کند، به مشاغل بالاتر ارتقا یابد یا در ساختار سازمانی با مسئولیت‌های دیگر به فعالیت بپردازد.
انتصابات در بیمه‌کوثرپول‌نیوز - طی احکام جداگانه‌ای ازسوی مدیرعامل بیمه‌کوثر سرپرستان مدیریت‌های امور نمایندگان و فن‌اوری اطلاعات، بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری و رییس اداره طراحی و محاسبات فنی و نیز سرپرست شعبه ایلام معرفی شدند.
    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، معصومه نجات‌بخش، محمدرضا مؤمنی، مرتضی کامرانی، محمد دنان و علی رضایی به ترتیب به‌عنوان سرپرست مدیریت امورنمایندگان، سرپرست مدیریت فن‌اوری اطلاعات، سرپرست مدیریت بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری، رییس اداره طراحی و محاسبات فنی و سرپرست مدیریت شعبه استان ایلام معرفی شدند.

حسن شعبانی با بیان اینکه انتصاب صحیح ازجمله اقداماتی است که در کاربرد مطلوب منابع‌انسانی نقش موثر و اساسی ایفا می‌کند، خاطرنشان‌کرد: شایسته است، نیروی‌انسانی براساس شایستگی‌ها، تجربیات و دانشی که در طول خدمت کسب می‌کند، به مشاغل بالاتر ارتقا یابد یا در ساختار سازمانی با مسئولیت‌های دیگر به فعالیت بپردازد.
برچسب ها: بیمه کوثر ، انتصاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: