کد خبر: ۱۹۵۸۴۶
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
0
حسن شعبانی تکریم ارباب‌رجوع را تکیه‌گاه نظام اداری دانست و گفت: هدف اصلی ما توجه به اصل مشتری‌گرایی و جلب رضایت خدمت‌گیرندگان و ارباب‌رجوع است.
انتقال واحد پرداخت خسارت درمان بیمه‌کوثر به بزرگراه ارتشپول‌نیوز - واحد پرداخت خسارت درمان شرکت بیمه‌کوثر به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع به بزرگراه ارتش منتقل شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این واحد در بزرگراه ارتش، قبل از ورودی اتوبان امام علی جنوب، خبایان ولیعصر(عج)، کوچه مژده غربی، پلاک22 واقع شده است. حسن شعبانی با بیان اینکه تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان امری ضروری است، بیان‌کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند جهت پیگیری امور بیمه‌ای خویش و کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر بیمه ایی تماس حاصل فرمایند.

وی تکریم ارباب‌رجوع را تکیه‌گاه نظام اداری دانست و گفت: هدف اصلی ما توجه به اصل مشتری‌گرایی و جلب رضایت خدمت‌گیرندگان و ارباب‌رجوع است.

مدیر اداری و پشتیبانی بیمه‌کوثر بیمه‌شدگان را یکی از سرمایه‌های باارزش شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: وفاداری به مشتریان و نیز درک و تشخیص درست نیازها و انتظارات آن‌ها لازمه موفقیت شرکت است.

حسن شعبانی افزود: سرعت، دقت و صحت در انجام امور ارباب‌رجوع، کیفیت انجام امور، نحوه رفتار و برخورد با بیمه‌شدگان، شفافیت و اطلاع‌رسانی مناسب ازجمله عواملی هستند که ضمن جلب رضایت بیمه‌شدگان موجبات افزایش اعتماد آن‌ها را نیز فراهم می‌کند.
برچسب ها: بیمه کوثر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: