April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۵۷۹۰
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
0
میزان تسهیلات اعطایی این بانك به طرح یادشده در مرحله نخست ١٧ میلیارد ریال بوده است كه موجب ایجاد اشتغال مستقیم برای ٣٠ نفر و به طور غیر مستقیم برای حدود ٤٥ نفر شده است .
افتتاح شرکتی با تسهیلات بانک صنعت و معدنپول‌نیوز - همزمان با هفته دولت طرح صنعت گستران جاجرم كه با تسهیلات بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده است طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی فرماندار و امام جمعه جاجرم و جمعی از مدیران استانی به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، میزان تسهیلات اعطایی این بانك به طرح یادشده در مرحله نخست ١٧ میلیارد ریال بوده است كه موجب ایجاد اشتغال مستقیم برای ٣٠ نفر و به طور غیر مستقیم برای حدود ٤٥ نفر شده است .

شرکت صنعت گستران جاجرم در فاز نخست سالانه ٣٠٠ تن انواع لوله ٥ لایه تولید می كند و در زمینی به مساحت ٩ هزارمتر مربع و در زیربنای حدود ٢٠٠٠ متر مربع احداث شده است .

گفتنی است بانك صنعت و معدن با تامین مالی طرح های كوچك و متوسط در نقاط محروم كشور زمینه اشتغال و بسط توسعه اقتصادی در مناطق یاد شده را فراهم آورده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: