April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۶۷۲۱
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
0
باقری در پایان یادآور شد که بودجه مصوب سه ساله شورای شهر خارگ برای شهرداری خارگ ٢٨٣ میلیارد ریال بوده است که در آمد شهرداری خارگ طی این سه سال ٣٢٩ میلیارد ریال بود. درآمد وصول شده ۱۶ درصد بیشتر از بودجه مصوب شورای شهر خارگ در طی این سه سال بوده است .
پول‌نیوز - مهدی باقری بار دیگر برای یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خارگ انتخاب شد.

مهدی باقری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به حق قانونی مردم در خصوص آگاهی از درآمد و هزینه کرد در شهرداری ها اظهار داشت: در سه سال ابتدایی این دوره شورا  بالغ بر ۳۲۹ میلیارد ریال میزان وصول شهرداری بوده است و بالغ بر ۱۲۰ میلیارد از این میزان هزینه پروژه های عمرانی شده است.

وی افزود: همچنین مبلغ ٣١میلیارد ریال از درآمد های شهرداری خارگ صرف هزینه کردهای پیش بینی نشده، ١٨٠ میلیارد ریال برای هزینه های جاری مانند حقوق و دستمزد ، هزینه های آموزشی، رفاهی، سوخت، آب و برق و سایر هزینه های خدمات اداری و شهری شده است.

رئیس شورای شهر خارگ همچنین به رشد ١٠٠درصدی هزینه های جاری در سال ٩٤در مقایسه با سال ٩٢ اشاره کرد و گفت:  هزینه های جاری شهرداری درسال ٩٤مبلغی حدود ٨٠میلیارد ریال است که این رقم در سال ٩٢مبلغ حدود ٤٠میلیارد ریال بود.

باقری در  پایان یادآور شد که بودجه مصوب سه ساله شورای شهر خارگ برای شهرداری خارگ ٢٨٣ میلیارد ریال بوده است که در آمد شهرداری خارگ طی این سه  سال ٣٢٩ میلیارد ریال بود. درآمد وصول شده ۱۶ درصد بیشتر از بودجه مصوب شورای شهر خارگ در طی این سه سال بوده است .

لازم بذکر است در این جلسه که با حضور اعضای شورای شهر خارگ برگزار شد، مهدی باقری مجددا برای یک سال دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خارگ انتخاب شد.
منبع: مهر
برچسب ها: خارگ ، شورای شهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: