کد خبر: ۱۹۶۸۳۶
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
0
با استقرار تیم سیّار سازمان انتقال خون در ساختمان مرکزی بیمه نوین، جمعی از کارمندان این شرکت خون خود را به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی اهدا کردند.
در راستای ایفای رسالت اجتماعی کارکنان بیمه نوین خون اهدا کردندپول‌نیوز - همزمان با اول ذی الحجه کارکنان شرکت بیمه نوین در عمل خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با استقرار تیم سیّار سازمان انتقال خون در ساختمان مرکزی بیمه نوین، جمعی از کارمندان این شرکت خون خود را به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی اهدا کردند.

این اقدام از سوی شرکت بیمه نوین و در راستای ایفای رسالت اجتماعی به عنوان مجموعه ای مسئولیت پذیر در قبال جامعه برنامه ریزی و اجرا شده است. خاطر نشان می کند پیش از این نیز کارکنان بیمه نوین در ساختمان ستادی و شعب این شرکت در عمل خداپسندانه اهدای خون مشارکت کرده بودند.
برچسب ها: بیمه نوین ، اهدا خون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: