April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۶۹۱۲
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
0
پول‌نیوز -معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: عامل بسته مشکوک به بمب در اهواز با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شده است.

وجود یک بسته مشکوک در خیابان شماره 5 شهید وهابی اهواز در روز جمعه باعث حضور سریع پلیس در این منطقه شد هر چند نه بمبی در کار بود و نه شی انفجاری.

سرهنگ قاسم پور افزود: در پی این اقدام نیروی انتظامی وارد عمل شده و در مدتی کمتر از 48 ساعت جوانی حدودا 18 ساله را دستگیر کرد.

وی افزود:انگیزه این جوان از این اقدام که موجب نگرانی شهروندان اهوازی شد در دست بررسی است.

قبل از ظهر جمعه برخی شهروندان در تماس با پلیس 110 از وجود یک شی مشکوک در خیابان شماره 5 شهید وهابی اهوار خبر دادند و پس از آن بلافاصله نیروهای پلیس و آتش نشانی در صحنه حاضر شده و شی مشکوک را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای کار مردم منطقه به دلیل حساسیت از اطراف این شی دور شدند تا مبادا مشکلی برایشان ایجاد شود.

پس از بررسی های انجام شده با تدابیر امنیتی معلوم شد که این شی شامل تعدادی لوله فشرده همراه یک تایمر بود بدون اینکه مواد منفجره ای بر روی آن نصب شده باشد و حالت شی انفجاری داشت.
منبع: ایرنا
برچسب ها: اهواز ، بمب ، بسته مشکوک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: