May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۷۲۷۴
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
۱
گروهی از مخاطبین بازار خودرو وجود دارند که ترجیح می دهند تا محصولی را خریداری کنند که توسط خطوط تولید داخلی و کارگران هموطن روانه بازار شده باشد.

پول نیوز، سمیه علی اصغری- خرید خودرو در امریکا کار چندان دشواری نیست، مشتریان یا یک محصول تولید آمریکا را خریداری می کنند یا انواع وارداتی را بدان ترجیح می دهند. البته باید خودروی امریکایی مونتاژ شده در خارج که در واقع وارداتی محسوب می شوند را نیز به این گزینه ها اضافه کرد.

با گسترش فعالیت برندهای خودرویی در کشورهای مختلف و از میان رفتن مرزها به مفهوم سنتی آن در این بازار پرسود، مشتریان بیشتر خودروی مورد علاقه خود را دنبال می کنند تا آنکه توجهی به سابقه تولیدی آن داشته باشند اما هنوز هم گروهی از مخاطبین بازار خودرو وجود دارند که ترجیح می دهند تا محصولی را خریداری کنند که توسط خطوط تولید داخلی و کارگران هموطن روانه بازار شده باشد. از این رو در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به پرفروش ترین خودروهای آمریکایی که کاملا محصول تولید داخل محسوب می شوند.

جیپ چروکی

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

این خودروی خوش سیما در واحدهای تولیدی بلویدر ایلینوی و تولیدو اوهایو تولید و روانه بازار می شود. این جریان از سال 2013 تا کنون ادامه دارد. در سال جاری میلادی(تا کنون) 140356 دستگاه از این شاسی بلند در بازار آمریکا به فروش رسیده که نوزدهمین خودروی پرفروش بازار به شمار می رود.

جی ام سی سیرا

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

به رغم آنکه بخشی از این مدل در خارج از مرزهای آمریکا تولید می شود اما تولید داخل های آن طرفداران ویژه ای دارد. این خودروی زیبا در فلینت یشیگان و همچنین رونوک ایندیانا تولید می شود.

سیرا هجدهمین خودروی پرفروش بازار آمریکا محسوب می شود و در سال جاری میلادی(تا کنون) 146372 دستگاه فروش داشته است.

شورولت مالیبو

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

جنرال موتورز از کانزاس این زیبای خوش ساخت را روانه بازار می کند و تا کنون 148868 دستگاه از آن به فروش رفته است. مالیبو هفدهمین خودروی پرفروش بازار در سال 2016(تا کنون) محسوب می شود.

شورولت اکویناکس

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

به عنوان پانزدهمین خودروی پرفروش بازار آمریکا تا کنون 158475 دستگاه از آن تحویل مشتریان شده است. این محصول از اسپرینگ هیل تنسی روانه بازار می شود. بخش قابل توجهی از تولید اکویناکس نیز به کانادا مربوط می شود.

فورد اکسپلورر

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

تا کنون 169279 دستگاه از این مدل در سال 2016 به فروش رسیده است و عنوان چهاردهمین خودروی پرفروش بازار را در اختیار دارد. این محصول از شیکاگو می آید.

فورد فیوژن

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

این سدان نیز از میشیگان روانه بازار سراسری خودروی آمریکا می شود. تا کنون 189892 دستگاه از آن در سال 2016 تحویل مشتریان داخلی شده است. فیوژن سیزدهمین محصول پرفروش بازار داخلی آمریکا محسوب می شود.

فورد اسکیپ

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

محصولی از واحد مونتاژ کنتاکی که عنوان دوازدهمین خودروی پرفروش بازار آمریکا را در اختیار دارد. تا این زمان در سال 2016 برابر با 209699 دستگاه اسکیپ تحویل مشتریان داخلی شده است.

رم 1500 پی/یو

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

تا کنون 310839 دستگاه از این وانت خوش فروش تحویل مشتریان شده است. رم سومین خودروی پرفروش بازار آمریکا محسوب می شود، عنوانی که آنرا از چنگال تویوتا کمری(برای سال قبل) خارج کرده است.

شورولت سیلورادو

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

سیلورادو به تنهایی دومین خودروی پرفروش بازار آمریکا به شمار می رود. تا کنون 380176 دستگاه از آن در سال 2016 تحویل مشتریان شده است. این زیبای آمریکایی از فلینت میشیگان و رونوک ایندیانا به بازار می آید.

فورد سری اف

پرفروش ترین خودروهای ساخت آمریکا (+عکس)

در صدر لیست بازار خودروی آمریکا یک محصول پرسابقه قرار دارد که برای 35 سال هرگز میدان رقابت را ترک نکرده است. فورد تا کنون 527847 دستگاه سری اف را در سال 2016 به مشتریان خود تحویل داده است. دیترویت و کانزاس ارائه دهنده این محصول موفق هستند.

برچسب ها: خودرو ، آمریکا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
شهریار
Iran, Islamic Republic of
09:40 - 1395/06/20
20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20
البته تا چند سال دیگه باید اپل هم به اینا ملحق میشه حالا مشخص نیست در کجای جدول فرار بگیره اونو زمان معلوم خواهد کرد...
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: