May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۷۴۴۲
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
0
قائم‌مقام مدیرعامل بانک‌انصار باحضور در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت 09.00 الي 10.30 صبح صورت گرفت، به سئوالات مشتريان وهمکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه‌ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.
گفتگوي قائم مقام مدير عامل بانک انصار با مشتريانپول‌نیوز - روزچهارشنبه هفدهم شهریورماه، آقای فروتن قائم‌مقام مدیرعامل بانک‌انصار باحضور در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت 09.00 الي 10.30 صبح  صورت گرفت، به سئوالات مشتريان وهمکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه‌ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مشتریان و کارکنان تماس گیرنده پیرامون اعتبارسنجی مشتریان، تحقق خصوصی‌سازی خدمات به مشتریان، توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط قراردادها و به ویژه موارد خاص و پیگیری دلسوزانه امورمشتریان درحد انتظارات آن‌ها با وی گفتگو کردند.

این گزارش می‌افزاید که باحضور قائم مقام بانک انصار در مرکز خدمات مشتریان، طرح گفتگوي بي واسطه مديران ارشد بانک انصار به سرانجام رسيد و با اتمام آن، معاونت ها و ادارات کل بانک انصار از این فرصت برخوردار شدند تا در سیاستگذاری ها وبرنامه ریزی های خود به نحو بهتری انتظارات مشتریان را برآورده سازند و نیازهای روزافزون آن ها را تأمین کنند.

شایان ذکر است که در طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان، کلیه مدیران ارشد و یا جانشينان آنان حضور داشته و بر اساس زمانبندي از پيش اعلام شده از تاریخ 19 مرداد تا 17 شهریور پاسخگوي سئوالات مشتریان و کارکنان بودند و به صورت مستقیم با نقطه‌نظرات، نقدها و پيشنهادهاي آنان آشناتر شدند.
برچسب ها: بانک انصار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: