April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۷۸۳۵
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
0
ثریا قاسمی افزود: باید اجازه دهیم تا از خوبان حرف بزنند و بگویند که کاربلد هستند و هر طوری که می توانیم کمکشان کنیم تا در آینده غبطه نخوریم.
پول‌نیوز - ثریا قاسمی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که به احترام یدالله صمدی به زادگاه این فیلمساز برجسته کشور سفر کرده است، وی را عالیجناب سینمای ایران خطاب کرد و گفت: چیزهای زیادی از وی یاد گرفته ام.

ثریا قاسمی شب شنبه در آئین شب فرهنگی یدالله صمدی در سالن اجتماعات عبدالقادر مراغی افزود: در آکادمی داوری سینما با یدالله صمدی و تحلیل های به دور از حب و بغض اش آشنا شدم و در یکی از فیلم های ایشان هم کار کردم؛ یدالله صمدی یک عمر نجیبانه، سالم و با صداقت کار کرده است.

وی گفت: ما انسان هایی چون یدالله صمدی را لازم داریم و خوشحالیم که هم ما زنده ایم وهم این مرد زنده است و از وی در زمان حیاتش قدردانی می کنیم تا شاید این فرهنگ روز به روز گسترش یابد.

ثریا قاسمی افزود: باید اجازه دهیم تا از خوبان حرف بزنند و بگویند که کاربلد هستند و هر طوری که می توانیم کمکشان کنیم تا در آینده غبطه نخوریم.

وی گفت: اگر کسی کارش را بلد باشد و از وی تعریف کنیم، مغرور نمی شود و تنها کسانی دچار تکبر می شوند که ببینند اضافه بر سازمان به آنان اهمیت می دهند.

وی افزود: نترسید به کارگرها دستتان درد نکند، بگویید؛ وقتی زنده هستیم باید تقدیر شود؛ ما زنده ایم وعالیجناب یدالله صمدی زنده است و ما فرصت این را داریم که از او سپاسگزاری کنیم.

ثریا قاسمی دراین حین از پشت تریبون مردم را به برخاستن و تشویق استاد یدالله صمدی فرا خواند و گفت: من به شهرستان های زیای سفر می کنم و مردمی که کارهای مختلف برای شهرشان انجام می دهند را دیده ام.

وی ادامه داد: آذربایجان از سال های دور تا به امروز قصه و داستان های زیادی داشته است و همه این قصه ها می توانند در فیلم های سینمایی بازآفرینی شوند.

وی گفت: وقتی که کننده کار را داریم و می خواهد برای احترام بیشتر شهرش کار بکند، باید از وی استقبال کنیم زیرا با این کار برای سربلندی میراث غنی خودتان گام برمی دارید.

در حالی سلسله برنامه های شب های فرهنگی مراغه همزمان با شب 21 شهریور / روز ملی سینما / به استاد یدالله صمدی اختصاص یافته بود که ثریا قاسمی و فرهاد قائمیان این فیلمساز برجسته کشوری را همراهی و پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا پیام های ویدئویی به این مراسم ارسال کردند.

شهرستان 250 هزار نفری مراغه در فاصله 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: