April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۸۶۲۷
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
0
اکبر عبدی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون چند ماه قبل به دلیل بیماری کلیه در بیمارستان بستری شد.
ماجرای پناهندگی «اکبر عبدی» واقعیت داشت؟پول‌نیوز -گروه سینما چهره ها در نظر دارد هر هفته مطلبی تحت عنوان «از شایعه تا واقعیت» به منظور اطلاع رسانی درست درباره شایعاتی که بعضی اوقات درخصوص هنرمندان مطرح می‌شود، ارائه کند. با ما همراه باشید.

شایعه


اکبر عبدی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون چند ماه قبل به دلیل بیماری کلیه در بیمارستان بستری شد. پس از مرخص شدن وی از بیمارستان شایعه شد که این بازیگر به ترکیه پناهنده شده است.

واقعیت

برادر اکبر عبدی در مصاحبه ای پناهندگی وی به ترکیه را تکذیب کرده است. وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که اکبر عبدی تصمیم گرفت ادامه قرنطینه خود را در خارج از ایران و در کشور ترکیه بگذراند، این است که بسیاری از دوستان و آشنایان وی و همچنین نزدیکانش اصرار بر دیدن وی می‌کردند و پزشکان به دلیل اینکه وی را از هر نوع ملاقاتی ممنوع کرده‌اند، از او خواستند برای ادامه روند قرنطینه که شرایط راحت‌تری را بگذراند و همچنین تنوع روحی نیز داشته باشد، به کشور ترکیه برود.

عبدی همچنین خاطر نشان کرد: خدا را شکر که حال بازیگر مطرح سینمای ایران رو به بهبود است و پزشکان او از روند درمانش راضی هستند و خودش نیز با اشتیاق علاقه دارد که در پایان درمان به ادامه فعالیت کاری و حرفه‌ای خودش بپردازد.


منبع:آخرین خبر


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: