May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۸۹۴۷
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
0
رانشگرها، شاسی‌ها، بدنه، قطعات استاندارد، کابین، سیستم‌های جایگزین قوای محرکه و تجهیزات شارژ ازجمله این قطعات هستند.
پول‌نیوز - اتومکانیکای فرانکفورت یکی از برجسته‌ترین محل‌های عرضه خدمات صنعت خودرو به شمار می‌رود و از لحاظ وسعت و عمق محصولات منحصر به فرد است. این نمایشگاه که به طور دوره‌ای در کشورهای مختلف برگزار می‌شود، پنجره‌ای به روی نوآوری‌های صورت گرفته در قطعات یدکی خودرویی است.

به گزارش روزنامه دنیای خودرو، این نمایشگاه بین‌المللی محلی است که در آن تمام اعضای بازار از سازندگان و فروشندگان گرفته تا کسانی که در بخش تعمیر و نگهداری فعالیت می‌کنند، حضور فعال دارند و این نمایشگاه زمینه‌ای را برای تبادل دانش تجاری و فنی فراهم می‌کند.

اتومکانیکا یکی از موفق‌ترین برندها در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرویی به شمار می‌رود.

اتومکانیکا به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات یدکی، نوآوری‌ها و راه‌حل‌های جدید را در زمینه قطعات، سیستم‌ها، تیونینگ، تجهیزات کارگاهی، تولید بدنه و رنگ‌آمیزی، کارواش، آتی و مدیریت و جدیدترین خدمات خودرویی را به نمایش می‌گذارد.

از محصولاتی که در نمایشگاه اتومکانیکا به نمایش در می‌آید می‌توان به رانشگرها، شاسی‌ها، بدنه، قطعات استاندارد، کابین، سیستم‌های جایگزین قوای محرکه و تجهیزات شارژ اشاره کرد.

یکی از نکاتی که در نمایشگاه اخیر اتومکانیکا مشهود است، گرایش اخیر صنعت خودروسازی به قطعات الکترونیکی و افزایش اهمیت آنهاست.

از محصولات الکترونیک به نمایش درآمده در این نمایشگاه می‌توان به قطعات الکترونیکی موتورها، ابزارهای روشنایی خودروها، سیستم تامین نیروی آن-  بورد، سیستم‌های هوشمند ترافیک و قطعات مربوط به آسایش سرنشینان مانند سیستم‌های تهویه مطبوع اشاره کرد.  همچون چهار دهه گذشته این نمایشگاه نیز میزبان تولیدکنندگان سیستم‌های کارواش و فعالان در این حوزه بوده است.

نمایشگاه بعدی فرانکفورت دو سال دیگر و در تاریخ 11 الی 15 سپتامبر 2018 برگزار خواهد شد. نمایشگاه فرانکفورت 2016 در شش حوزه فعالیت گستردگی را از خود به نمایش گذاشت: اجزا و قطعات، سیستم های الکتریکی و الکترونیکی، تعمیرات و نگهداری، قطعات جانبی، کارواش و نگهدای خودرو و احیا مجدد خودرو، مدیریت و راه حل های الکترونیکی و دیجیتالی.

در نمایشگاه اتومکانیکای امسال حدود 4660 نمایشگاه دار از 74 کشور (3931 عرضه کننده خارجی و 729 عرضه کننده المانی) حضور داشتند که کشور ایران نیز در سه سالن دارای غرفه های مرتبط بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: