April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۴۹۰
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
0
پول‌نیوز - تروریست‌های داعش ویدئویی را پخش کردند که اعدام ده‌ها تن از سربازان ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی و اعضای شوراهای شهرداری وابسته به دولت این کشور را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه اینترنتی البوابه،گروه تروریستی داعش در ویدئوی منتشر شده تحت عنوان "جهنم مرتدین " گفت: هدف از انتشار این فایل تکذیب بیانات دولت عراق است که مدعی است کنترل کامل مناطق شمال بغداد را در دست دارد.

داعش به رغم اعتراف به عدم کنترل مناطق شمال بغداد تاکید کرد که قادر است شدیدترین خسارات را از طریق حملات ناگهانی به دولت عراق وارد کند.

در این فیلم نیروهای داعش  ده‌ها تن از سربازان عراقی را از یکی از پایگاه‌ها اسیر کرده و در اقدامی شبیه جنایت اسپایکر با بستن چشمان آنها همگی را با گلوله اعدام می‌کنند.

داعش اعلام کرد که لحظه ورود اعضایش به منازل اعضای دولت و شوراهای شهرداری را ثبت کرده است.این گروه تروریستی همچنین تیراندازی به سمت برخی نیروهای عراقی و حمله به پادگان‌های آنها با استفاده از موشک‌های کاتوشیا و همچنین حمله به برخی پایگاه‌های نیروهای عراقی با وسایل منفجره و خودروهای بمبگذاری شده در کنار جاده ها را تایید کرده است.

این گروه تروریستی همچنین به عملیات اعدام دسته جمعی بزرگ در جزیره النباعی و عملیات دیگر در منطقه الطارمیه اشاره کرده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: داعش ، اعدام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: