April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۵۸۰
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
0
 پول‌نیوز -  درگیری شدید دو جوان 30 و 32 ساله در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان و در انظار عمومی، موجب مجروحیت شدید یکی از این دو جوان شد.

ساعت 11/10 دقیقه صبح امروز جمعه، دو جوان 30 و 32 ساله به دلایل نامعلومی در نزدیکی پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی، در ابتدای خیابان اکباتان، با هم درگیر شدند که یکی از این دونفر، با چاقوی خود سینه دیگری را شکافت.

ضارب، پس از این اقدام قصد فرار از صحنه جرم را داشت که بلافاصله توسط عوامل پلیس حاضر در محل دستگیر شد و مجروح این درگیری نیز، که به شدت در حال خونریزی بود با حضور امدادگران فوریتهای پزشکی شهر همدان به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد.

خبرنگار با حضور در بیمارستان بعثت همدان از مسئول اورژانس این بیمارستان در خصوص شرایط جسمی مجروح سوال کرد که خانم افشاری، با اعلام اینکه وضعیت مضروب این درگیری فعلا پایدار است، خاطرنشان کرد: فریدون د ، 30 ساله در حال آماده شدن برای انتقال به اطاق عمل بیمارستان جهت جراحی است.

وی یادآور شد: بعد از جراحی، می توان در خصوص وضعیت بیمار و وسعت صدمات وارده اظهار نظر کرد.
برچسب ها: همدان ، درگیری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: