کد خبر: ۲۰۰۷۳۳
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
0
پول‌نیوز - وزش باد نسبتاً شدید در اصفهان موجب وقوع گرد و غبار محلی، کاهش دید افقی و ایجاد شرایط ناسالم هوا برای گروه های حساس شد.

مسئول اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: شرایط ایجاد ذرات معلق در اصفهان تا فردا وجود دارد اما بیشترین مقدار آن امروز بوده است.

نوید حاج‌بابایی با بیان این که افزایش سرعت وزش باد در نواحی شرق و شمال شرق شرایط فعال شدن کانون‌های گرد و غبار داخلی را فراهم کرده است، گفت: گرد و غبار عمدتاً در نواحی، شمال، شرق و مرکز اصفهان ایجاد شده است.

وی با اشاره به این که شهرستان‌های میمه، نطنز و اردستان نیز تحت تأثیر این غبار قرار دارند، تصریح کرد: کانون‌های گرد و غبار محلی به علت خشکسالی با کوچک‌ترین وزش باد فعال می‌شود و امروز به دلیل سرعت وزش باد شدت گرد و غبار بیشتر بوده است.

مسئول اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: مناطق غرب استان به صورت خفیف درگیر گرد و غباری بوده‌اند که از کشور عراق وارد استان شده است اما گرد و غبار امروز و فردا محلی است و دید افقی در شهرستان‌های اردستان، نطنز و کاشان را به شکل قابل توجه کاهش داده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اصفهان ، گرد و غبار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: