May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۸۱۸
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
0
بام آخرین محصول بانک ملی ایران است که در زمینه بانکداری الکترونیک معرفی شده و از ویژگی‌های منحصر بفردی در ارائه خدمات بانکی برخوردار است.
«بام» بانک ملی، تندیس ملی نوآوری را دریافت کرد
پول‌نیوز - «بام» (بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران) در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، موفق به کسب تندیس شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بام آخرین محصول بانک ملی ایران است که در زمینه بانکداری الکترونیک معرفی شده و از ویژگی‌های منحصر بفردی در ارائه خدمات بانکی برخوردار است.

این جشنواره در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و از بانک‌ها و شرکت‌های برتری که محصول برتر ایرانی معرفی کرده بودند، با کسب تندیس تقدیر به عمل آمد.

بانک ملی ایران نیز در این جشنواره با معرفی سامانه «بام» موفق به کسب تندیس شد.

همچنین در این مراسم اساتید و سخنرانان در سخنان خود به موضوعاتی از قبیل نوآوری محصول، چالش‌ها و راهکارها، نقش ارتباطات در نوآوری موفق، ضرورت تکمیل زنجیره نوآوری و معرفی مدل مرجع نوآوری محصول پرداختند. در همین راستا خانم رضایی معاون اداره کل مدیریت عملیات بانکی به نمایندگی از بانک ملی ایران توضیحاتی در همین رابطه ارائه کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: