کد خبر: ۲۰۱۴۴۲
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
0
همه ما نام پری دریایی را شنیده ایم و حتی فیلم های جذابی ذر مورد آنها ساخته شده است. اما به نظر می رسد برای اولین بار یک پری دریایی واقعی در سواحل انگلیس پیدا شده است.
پول‌نیوز - همه ما نام پری دریایی را شنیده ایم و حتی فیلم های جذابی ذر مورد آنها ساخته شده است. اما به نظر می رسد برای اولین بار یک پری دریایی واقعی در سواحل انگلیس پیدا شده است.

بقایای پوسیده شده یک پری دریایی در ساحل را به تصویر می کشد.  این موجود عجیب دارای بدنی شبیه به انسان و دمی شبیه به ماهی است که در سواحل انگلیس پیدا شده است.

در حالی که نصف بدن این موجود عجیب پوسیده است قسمت دم و سر آن کاملا سالم باقی مانده است. " پل جونز" کسی که برای اولین بار این موجود را در ساحل پیدا کرده است در این خصوص گفته است : امروز در سواحل " گریت یارموث" ما موجود عجیبی پیدا کردیم که شبیه یک پری دریایی است که به نظر می رسد توسط امواج به ساحل آورده شده است. انتشار این ویدئو واکنش های را به همراه داشته است . برخی آن را جسد  یک پری دریایی واقعی دانستند  و برخی دیگر آن را خوک دریایی مرده دانستند که تعداد زیادی از نوع قهوه ای آن در این ساحل زندگی می کنند.

پیدا شدن موجود عجیب در سواحل انگلیس (+عکس)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: