کد خبر: ۲۰۱۴۹۴
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
0
پول‌نیوز - مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: انبار و کارگاه تولید و بسته بندی روغن موتور تقلبی در حاشیه شهر کرمان کشف شد.
 
علیرضا ابوالحسنی شامگاه پنجشنبه در گفت و گویی افزود: در این مکان به شیوه ماهرانه ای روغن موتور فله بی کیفیت و روغن سوخته را در قالب برندهای معتبر خارجی بسته بندی می کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در پی گزارش های مردمی به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، این موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان ستاد قرار گرفت و این کارگاه امروز پنجشنبه توسط اکیپ کارشناسان اداره نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همکاری ماموران انتظامی پلمب شد.

وی گفت: در بازرسی های انجام شده، انواع دستگاه های بسته بندی و ساخت لیبل نیز در محل کشف شد.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اضافه کرد: در این مکان انواع روغن موتور، گریس، ضد یخ، آب رادیاتور و روغن هیدرولیک تهیه و انبار می شد.

وی با تشکر از شهروندان وظیفه شناس گفت: شماره تلفن 124 ستاد خبری این سازمان آماده دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی در زمینه هایی همچون گرانفروشی، تقلب، احتکار، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: