April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۲۳۴
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
0
پول‌نیوز-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گزارشی از شیوع بیماری وبا و زیکا در کشور نداشته ایم اما در این باره باید حساسیت های لازم اعمال شود.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گزارشی از شیوع بیماری وبا و زیکا در کشور نداشته ایم اما در این باره باید حساسیت های لازم اعمال شود.
 
سید حسن قاضی زاده هاشمی پس از بازدید و گفت و گو با اداکنندگان نذر اهدای خون گفت: موارد بیماری وبا در برخی از کشورها از جمله پاکستان و افغانستان گزارش شده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین از مردم به دلیل حضورشان جهت اهدای خون به عنوان نذر در پایگاه های انتقال خون سپاسگزاری کرد و گفت: نذر اهدای خون که از چند سال قبل به ابتکار سازمان انتقال خون به راه افتاد از همان ابتدا مورد استقبال مرم قرار گرفت و هر ساله نذر کنندگان اهدای خون بیشتر از پیش می شوند.

هاشمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه گزارشی از بیماری وبا و زیکا در کشور ارائه نشده است، خاصرنشان کرد: امیدوار هستیم با ادامه روند پیشگیری در روزهای آینده نیز نمونه هایی از این بیماری ها در کشور گزارش نشود.

وی خاطرنشان کرد: افراد بالای 60 سال، زنان باردار، بیماران دارای مشکل تنفسی و قلبی و  افرادی که دچار بیماریهای نقص ایمنی هستند بهتر است واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

منبع:میزان
برچسب ها: وبا ، زیکا ، ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: