April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:در حال حاضر 8 هزار میلیارد تومان بدهی مالیاتی ناشی از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای مجهول الهویه وجود دارد که متاسفانه قابل وصول نیست.

محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی در نشست خبری شصت و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در این نشست مطرح شد، در رابطه با تجدید نظر در صدور کارت های بازرگانی و بحث های پیرامون قوانین مالیاتی بود که حتما در اولویت فعالیت کمیسیون اقتصادی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار میلیارد تومان بدهی مالیاتی ناشی از کارت های اجاره ای مجهول الهویه وجود دارد که متاسفانه قابل وصول نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت های انجام شده در راستای افزایش شفافیت اقتصادی، گفت: برای گسترش شفافیت های  اقتصادی و آماری مصوبه ای وضع شد که بر مبنای آن کلیه بنگاه های اقتصادی ذکر شده در این مصوبه باید اطلاعات حساب و صورتحساب های خود را منتشر کنند .

وی تاکید کرد: اصلاحیه ای بر این مصوبه صورت خواهد گرفت مبنی براینکه بنگاه های مذکور درصورت افشا نکردن اسناد و صورتحساب ها از انجام هرگونه تغییراتی ثبتی در اداره ثبت شرکت ها منع می شوند.

پورابراهیمی در پایان تاکید کرد: همچنین این شرکت ها تا زمانی که اطلاعات مندرج در مصوبه را افشا نکنند از انجام کلیه خدمات بانکی محروم می شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: