May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۹۶۸
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
0
هدف از برگزاري اين دوره آموزشي ارائه اطلاعات تخصصي پيرامون اصول مدلسازي ريسك سوانح طبيعي و كاربرد مدلهاي تخمين خسارت در مديريت ريسك سوانح طبيعي با تكيه بر نمونه‌ها و شواهد موردي از اقصي نقاط جهان است.
سمينار دو روزه مديريت ريسك سوانح طبيعي برگزار شدپول‌نیوز - سمينار دو روزه مديريت ريسك سوانح طبيعي (CAT RISK MANAGEMENT) با حضور كارشناسان بيمه و بيمه اتكايي شركت هاي بيمه و با همكاري شركت بيمه اتكايي SCOR فرانسه در روزهاي ۲۶ و ۲۷ مهرماه در پژوهشكده بيمه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، هدف از برگزاري اين دوره آموزشي ارائه اطلاعات تخصصي پيرامون اصول مدلسازي ريسك سوانح طبيعي و كاربرد مدلهاي تخمين خسارت در مديريت ريسك سوانح طبيعي با تكيه بر نمونه‌ها و شواهد موردي از اقصي نقاط جهان است.

بنا بر اين گزارش، تاثير كيفيت داده‌ها و اطلاعات بكار برده شده در مدلسازي سوانح، مدل‌هاي تخمين خسارت و تاسيسات صنعتي و مدل تخمين خسارت اسكور براي ايران از مهمترين محورهاي مورد بحث در اين سمينار است.

همچنين در اين سمينار موضوعاتي چون استفاده از مدلهاي تخمين خسارت در بيمه و بيمه اتكايي، نكات فني و علمي مدلسازي ريسك سوانح در ايران و چالشها و مثالهاي جهاني در تخمين ريسك سوانح تاسيسات صنعتي و استفاده از مدلهاي تخمين خسارت به بحث گذارده خواهد شد.

گفتني است مطالب اين سمينار پس از مصوبه مجلس شوراي اسلامي پيرامون تاسيس صندوق بيمه همگاني حوادث طبيعي بسيار حائز اهميت خواهد بود و براي مديران بيمه اتكايي كليه شركت هاي بيمه ايراني نيز قابل استفاده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: