کد خبر: ۲۰۳۸۲۱
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف 225 گرم هروئین از داخل معده یک نفر متهم در اتاق عمل بیمارستان بعثت خبر داد.

سرهنگ پژمان قویمی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام حراست بیمارستان بعثت مبنی بر وجود بسته‌های مشکوک در شکم یک نفر بیمار در اتاق عمل بیمارستان بعثت به مرکز فوریت‌های پلیس 110، بلافاصله مأموران کلانتری 14 همدان در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

وی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی حراست بیمارستان و کادر پزشکی، در اتاق عمل حاضر شده و در کمال تعجب با تعداد 13 بسته لفاف‌بندی شده و مشکوک که پزشک جراح از معده مردی 37 ساله خارج کرده بود، مواجه شدند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بررسی بسته‌های مشکوک متوجه شدند که محتوی بسته‌ها ماده مخدر از نوع هروئین به وزن 225گرم است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: برابر بررسی به عمل آمده، ظاهرا متهم قصد داشته این مقدار هروئین را با بلعیدن و انبار در معده خود به تهران منتقل کند که در شهر همدان دچار درد شدید شده و به ناچار به بخش اورژانس بیمارستان بعثت مراجعه می‌کند.

وی در پایان گفت: متهم در حال حاضر در بیمارستان بستری و پرونده وی به دادسرا ارسال شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هروئین ، همدان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: