کد خبر: ۲۰۴۰۴۸
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
0
معمار اهل میلان ایتالیا، لوکا آنی‌یِلی (Luca Agnelli)، کسی است که علاقه‌ ویژه‌ای هم به 2CV و هم دوچرخه‌های دونیزِلی دارد.
طراحی سه‌چرخه‌ای با ترکیبی از ژیان (+عکس)پول‌نیوز -مدل نمادین سیتروئن 2CV که بیشتر آن را با نام «ژیان» می‌شناسیم، خودرویی است که قبلاً‌ در فرانسه و البته ایران، تولید می‌شد و به مدت ۴۲ سال، یکی از پرفروش‌ترین‌ها بود. بیش از ۵ میلیون دستگاه از این خودرو ساخته شده که خیلی از آنها در طول زمان، جان سالم به در برده‌اند و بسیاری نیز موفق نشده‌اند. از طرف دیگر، «دونیزِلی»، یک شرکت ایتالیایی بوده که از سال ۱۹۱۹ به تولید دوچرخه و سه‌چرخه پرداخته است.

معمار اهل میلان ایتالیا، لوکا آنی‌یِلی (Luca Agnelli)، کسی است که علاقه‌ ویژه‌ای هم به 2CV و هم دوچرخه‌های دونیزِلی دارد. وی در همین راستا، جلوبندی یک سیتروئن 2CV مدل ۱۹۸۰ را بر روی یک دوچرخه باربر دونیزِلی مدل ۱۹۲۹ سوار کرده است تا این سه‌چرخه منحصر به فرد را که با همراهی الکتریسیته به حرکت خود ادامه می‌دهد، تولید کند. وی نام این وسیله نقلیه را «2CV پاریس» نام نهاده و به نظر می‌رسد که گزینه‌ای جالب‌توجه برای یک سواری لذت‌بخش باشد.

این وسیله خاکستری و سیاه‌رنگ دارای خورجین‌های چرمی همراه با یک نگهدارنده چتر، تایرهای ۲۶ اینچی خاکستری بر روی اسپوک‌ها و یک بادگیر برای محافظت از رکاب‌زن در برابر باد است. در همین حال، یک موتور عقب ۳۶ ولت و ۲۵۰ وات به پیشرانه سه‌چرخه کمک می‌کند و چراغ‌های راهنما و جلوی LED مسیر حرکت را مشخص می‌سازند.

«آنی‌یِلی» در کارگاهش در شهر میلان ایتالیا، وسایل سفارشی قابل‌توجهی تولید می‌کند. وی که کارش را در ابتدا به عنوان یک کارآموز لوازم خانگی آنتیک شروع کرده، از سال ۲۰۱۵ به همراه تیم جدیدش، با استفاده از باتری، قطعات یدکی و همچنین خلاقیت فوق‌العاده‌اش، به ساخت وسایل نقلیه الکتریکی منحصر به فرد می‌پردازد.

چنین دوچرخه‌ای می‌تواند نگاه بسیاری را در خیابان به سمت خود جلب کند. این وسیله همچنین دارای ۶ دنده، یک زین فنر سیاه‌رنگ «بروکس» و یک دیسک عقب با ترمزهای درام جلو برای کاستن از سرعت است.

قسمت «سیتروئن» در جلو دارای شوک‌هایی است که اجازه دسترسی به زیر کاپوت را می‌دهند؛ جایی که فضای کافی برای یک سبد پیک‌نیک ۴ نفره، یک پتو، نوشیدنی و یک جعبه شکلات موجود است.



منبع:پدال
برچسب ها: سه چرخه ، ژیان ، خودرو ، عکس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: